خبرهای داغ:
استاندار قزوین:

وجود فقر زیبنده جامعه ما نیست/کارها باید بر اساس عقلانیت انجام شود

هدایتی پور گفت: ما به عنوان مسوولین با شناخت دقیق ظرفیت های خود میتوانیم قدم های بزرگی برداریم و چشم مردم هم به مسوولین است که اگر آنها قدم بردارند موج مردم هم اتفاق می افتد و در صورتی که این روند عملی شود، فقر در جامعه ما معنا نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۲۵۰۶۸۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، در در اولین همایش تبیین راهکارهای بکارگیری مجازات جایگزین حبس و جرائم نقدی که در سالن اجتماعات دادگستری استان قزوین برگزار شده بود، ضمن گرامیداشت باد و خاطره شهید بهشتی و هفته قوه قضائیه اذعان کرد: افراد در جامعه باید یاریگر یکدیگر باشند و هدف وجودی کمیته امداد هم همین است.

وی ادامه داد: ما معتقدیم در کشور نباید کسی در فقر به سر ببرد چرا که با توجه به منابع طبیعی، نیروی انسانی، دانشمندان متعدد در گذشته و حال این موضوع زیبنده کشور ما نیست و همه این مشکلات با همت و تعقل رفع میشود.

جمالی پور تبیین کرد: اگر می خواهیم کارو خدمتی برای این کشور انجام دهیم این موضوع باید بر اساس عقلانیت و برنامه ریزی دقیق اتفاق بیفتد.

استاندار قزوین اظهار کرد: ما به عنوان مسوولین با شناخت دقیق ظرفیت های خود میتوانیم قدم های بزرگی برداریم و چشم مردم هم به مسوولین است که اگر آنها قدم بردارند موج مردم هم اتفاق می افتد و در صورتی که این روند عملی شود، فقر در جامعه ما معنا نخواهد داشت.

این مسوول بیان کرد: مشکلی اگر وجود دارد در اقدام ما است، هماهنگی و همراهی همه مسئولین در راستای اهداف انقلاب اسلامی می تواند جامعه را در رسیدن به اهداف خود از جمله رفع فقر یاری کند. باید با هم کار کنیم و کشورمان را بسازیم.

جمالی پور یادآور شد: کشور ما استحقاق تبدیل شدن به قدرت برتر منطقه طبق برنامه 20 ساله را دارد ولی وقتی نگاه میکنیم می بینیم نتوانسته ایم به هدف برسیم ، رفع این مسئله تنها با همکاری تک به تک افراد با اهداف نظام رخ خواهد داد.

وی افزود: همه ما زیر سایه حکومت اسلامی انجام وظیفه می کنیم و تفاوتی در قوای این نظام وجود ندارد و اگر در مورد اختلاف صحبتی شده است اینها همه خدعه های دشمنان است. ما می خواهیم در کنار هم در جهت پیشرفت کشور قدم برداریم و در هر بخشی از این نظام باشیم تفاوتی نمیکند.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار