خبرهای داغ:

استکبار از بیداری ملت می ترسد

آیت الله علما نماینده ولی فقیه وامام جمعه استان کرمانشاه گفت: تمام اعتبار ما بیداری،بصیرت وآگاهی ما است و همه آنچه استکبار ازآن می ترسد بیداری ملت است.
کد خبر: ۹۲۵۰۶۰۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه: آیت‌الله  مصطفی علما در جمع اصحاب رسانه در خصوص هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار داشت: حقوق بشر برای آمریکا بعد سیاسی دارد و از این طریق به دنبال رسیدن به اهداف پلیدش است، وگرنه حقوق بشر برای آمریکا بی معنی و بی اهمیت است.

وی تصریح کرد: اگر به جنایات گذشته آمریکا نگاه کنیم می‌بینیم که همیشه مستکبر بوده است و نقشه نفوذ برای آمریکا همیشه در تمامی دوران‌ها بوده و در همین ایران اسلامی نیز در زمان پهلوی با ساخت بیمارستان و برخی تأسیسات سعی در دوست نشان دادن خودشان داشتند، اما تاریخ نشان داد که دولت آمریکا همواره به دنبال منافع خود بوده و دیگر کشورها را به چشم مستعمره نگاه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب با بیان شیوا کرارا به دشمن شناسی تأکید داشتند و بیان کردند که دوستی‌های آمریکا از روی عواطف نیست و فقط پروژه‌های نفوذ خود را برای استعمار بیشتر پیش می‌برد و نیاز است که در این زمینه از کارشناسان خبره و مسلط برای افشای چهره پلید و بزک کرده آمریکا استفاده کرد تا همه جنایات آمریکا بر علیه کشور ایران اسلامی ا را فشاگری کنند. تمام اعتبار ما بیداری ، بصیرت و آگاهی ماست  و همه آنچه استکبار از آن میترسد بیداری ملت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار