خبرهای داغ:
رییس بسیج اساتید استان سمنان عنوان کرد؛

جمع آوری ۸۰۰ میلیون تومان کمک نقدی در راستای مقابله با ویروس کرونا

رئیس بسیج اساتید استان سمنان با اشاره بر اقدامات متعدد بسیج اساتید استان گفت: ۸۰۰ میلیون تومان کمک نقدی جمع آوری و در راستای مبارزه با ویروس کرونا استفاده شد
کد خبر: ۹۲۵۰۳۷۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان محسن فولادی اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان سمنان ستادی برای اجرای اقدامات جهادی دانشگاهیان برای مقابله با کرونا در دانشگاه سمنان تشکیل شد.
وی با اشاره به تشکیل این ستاد جهادی در راستای مقابله با کرونا افزود: تیم‌های جهادی متعددی از اساتید و دانشجویان در سطح استان سمنان به فعالیت‌های مختلف برای کاهش شیوع کرونا پرداختند که از جمله آن‌ها را می‌توان به جمع‌آوری حدود ۸۰۰ میلیون تومان و اهدای این مبلغ به دانشگاه علوم پزشکی شهرستان شاهرود و بیمارستان زیر پوشش این دانشگاه یعنی بیمارستان خاتم شاهرود عنوان کرد تا این مبلغ صرف افراد آسیب‌دیده از ابتلا به بیماری کرونا شود.
رئیس بسیج اساتید استان سمنان آماده‌سازی ۱۲ سالن در نقاط مختلف استان ویژه قرنطینه بهبودیافتگان از بیماری کرونا را از دیگر اقدامات انجام‌شده عنوان کرد.
فولادی گفت: اقلام مختلف غذایی در قالب بسته‌های معیشتی جمع‌آوری و جهادگران بسیجی اعم از اساتید و دانشجویان اقدام به توزیع این بسته‌ها در نقاط مختلف استان سمنان کردند.
وی خاطرنشان کرد: ۱۵ رأس گوسفند ویژه افراد و خانوار‌های آسیب‌دیده از کرونا که به لحاظ معیشتی در سطح ضعیفی بودند قربانی و به این اقشار اهدا شد.
رئیس سازمان بسیج اساتید استان سمنان گفت: سمینار مجازی پسا‌کرونا در دانشگاه پیام نور استان سمنان برگزار شد و به همت اساتید بسیجی استان سمنان کلاس‌های فرهنگی برگزار و کلیپ‌های با محتوای مقابله با کرونا در فضای مجازی منتشر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها