عدالت و آرامش امروز در سایه دستگاه قوه قضائیه است

فرمانده سپاه شهرستان منوجان افزود: بی شک امنیت، اقتدار، عزت، نظم، آسایش ، عدالت و آرامش امروزی در سایه تلاش و کوشش همه نهادهاست که دراین مهم دستگاه‌ قضایی نقش بسزایی درتحقق و رضایتمندی مردم دارد.
کد خبر: ۹۲۵۰۳۳۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳

به گرازش خبرگزاری بسیج در کرمان،  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان منوجان سرگرد اسلام حیدری کیا در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت:قوه قضاییه یکی از نهادهای حساس و با اهمیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد که در طول چهار دهه اخیر عمر پر برکت انقلاب در حفظ و حراست از آرمان ها و ارزش های متعالی انقلاب اسلامی نقش آفرین و موثر بوده است.
وی خاطر نشان کرد:قوانین و شعائر اسلامی و رساندن حق به صاحب آن از مهمترین اهداف این نهاد مقدس می‌باشد که در این سال‌ها گام‌های بلندی در جهت اجرای عدالت و همچنین رسیدن برای تحقق حکومت عادلانه اسلامی در کشور برداشته شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان منوجان افزود: بی شک امنیت، اقتدار، عزت، نظم، آسایش ، عدالت و آرامش امروزی در سایه تلاش و کوشش همه نهادهاست که دراین مهم دستگاه‌ قضایی نقش بسزایی درتحقق و رضایتمندی مردم دارد.

نامبرده در پایان بیان داشتند؛اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفایش فرا رسیدن هفته قوه قضاییه را به قضات، دادیاران و کارکنان تلاشگر این نهاد در شهرستان‌ منوجان تبریک عرض نموده و از خداوند سبحان برای همه این عزیزان توفیقات روز افزون در راستای اجرای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار