پویش ((دختران چادری فرشته اند)) در استان بوشهر

حجت الاسلام یوسف جمالی دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: پویش «دختران چادری فرشته‌اند» باهدف نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب تا ۲۱ تیرماه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در استان بوشهر اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۰۲۳۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی اظهار داشت: پویش «دختران چادری فرشته‌اند» ویژه دختران ۳ تا ۱۰ سال است.

وی با بیان اینکه این پویش به مناسبت هفته عفاف و حجاب در استان بوشهر برگزار می‌شود تصریح کرد: هدف از برگزاری این پویش آشنا کردن دختران از بچگی باحجاب زهرایی و تربیت اسلامی و در راستای مبارزه با بدحجابی‌های جامعه است.

جمالی اضافه کرد: برای بهبود وضع نابسامان پوشش بعضی از خانم‌ها و جلوگیری از فاسدشدن جامعه برگزاری برنامه‌های فرهنگی و انگیزشی در حوزه عفاف و حجاب بسیار لازم و ضروری است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر بیان کرد: بعضی از پدر و مادرها حجاب و اهمیت آن را به دختران خود آموزش نمی‌دهند، این بی‌اهمیتی به مسئله مهم حجاب نه‌تنها آخرت آن‌ها را خراب می‌کند بلکه در دنیا نیز دختران را همواره در معرض خطر جسمی و روحی از سوی بعضی مردان گرگ صفت و شهوت‌ران قرار می‌دهد.

جمالی با بیان اینکه بی‌اهمیتی نسبت به حجاب باعث بسیاری از نابهنجاری‌های جامعه است و افسردگی در زنان افزایش می‌دهد اظهار داشت: باید تلاش شود دختران را از سنین نونهالی به این فرهنگ علاقه‌مند کرد.

وی با بیان اینکه زن بسیار مقدس است و در اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است افزود: تربیت دختران ایرانی بر اساس مؤلفه‌های تربیتی اسلام و عفاف و حجاب فاطمی، باعث شکل‌گیری زندگی‌های مداوم و تاب آوری زوجین می‌شود که در تعالی یک جامعه بسیار مهم است

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این دغدغه‌ها باعث شد تا پویش «دختران چادری فرشته‌اند» به صورت یک کار مشترک توسط کانون فرهنگی منتظران آفتاب، بنیاد عفاف و حجاب و کانون تشکل‌های بانوان آستان قدس رضوی به مناسبت هفته‌ی عفاف و حجاب (پانزدهم تا بیست و یکم تیر) آغاز شود.

پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار