قادری در گفت و گو با بسیج:

ضرورت رسیدگی مجدد به بودجه ۹۹/معافیت های مالیاتی و بیمه باید در دستور کار دولت قرار بگیرد

نماینده مردم فارس گفت: قطعا رسیدگی مجدد به بودجه سال 99 ضرورت دارد، همچنین در شرایط کرونایی معافیت های مالیاتی و بیمه باید در دستور کار دولت قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۲۵۰۱۷۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷

رسیدگی مجدد به بودجه ۹۹ ضروری است/ معافیت مالیاتی و بیمه در شرایط کروناییجعفر قادری نماینده مردم فارس در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به رفع مشکلات معیشتی به وجود آمده از ویروس کرونا اظهار کرد: کمیسیون برنامه و بودجه که کمیسیون تخصصی مربوط به این موضوع است باید درباره رفع مشکلات به وجود آمده از ویروس کرونا تصمیمات دقیقی اتخاذ کند.

او ادامه داد: کمیسیون برنامه و بودجه باید فاصله بین آنچه که در بودجه مطرح شده با واقعیت های موجود را کاهش دهد، زیرا برخی از منابع در آمدی موجود و هزینه های جاری در بودجه سال99 به خوبی دیده نشده است.

قادری با بیان اینکه قطعا رسیدگی مجدد به بودجه سال 99 ضرورت دارد، تاکید کرد: طبیعی است که در این شراط کرونایی ما باید مردم را به دهک های مختلفی تقسیم کنیم و بعد از آن دهک هایی که کارشان به دلیل مسئله کرونا مختل شده و دچار ضرر شده اند باید مورد حمایت قرار بگیرند.

نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که توان مالی بالایی دارند نباید مورد حمایت دولت قرار بگیرند، به طور کلی معتقدم در این شرایط افراد جامعه باید به گروه های مختلف تقسیم شوند و نسبت به گروهی که در آن قرار می گیرند باید مورد حمایت دولت قرار بگیرند.

او در مورد مصادیق حمایت های دولت به مردم اظهار کرد: کمک های دولت به صور گوناگونی است که برخی ممکن است کمک مالی مستقیم و برخی دیگر هم یارانه ای باشد، همچنین معافیت های مالیاتی و بیمه باید در دستور کار دولت قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات