روابط عمومی ناحیه مقاومت رفسنجان

دیدار مدیر آموزش و پرورش رفسنجان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان/ تصاویر

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان به همراه جمعی از معاونین حوزه مدیریت و مسئولین و فرماندهان بسیج دانش آموزی با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۲۴۹۸۹۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ یکشنبه ۲۵ خردادماه ۹۹ تقوی مدیر آموزش و پرورش رفسنجان به همراه جمعی از معاونین حوزه مدیریت، مسئول بسیج فرهنگیان، فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه شهید فهمیده (برادران)، فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه حضرت زینب س. (خواهران) و جمعی از اعضای شورای بسیج حوزه‌های مقاومت بسیج دانش آموزی برادران و خواهران و کانون بسیج فرهنگیان رفسنجان با سرهنگ پاسدارمحمدپساوند فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان دیدار و انتصاب ایشان را تبریک گفتند.
تقوی دراین دیدار صمیمانه ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ شاهرخی فرمانده سابق و تبریک انتصاب سرهنگ پساوند به عنوان فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان بر تعامل بیشتر با سپاه در راستای پیشبرد برنامه‌های مشترک تاکید و اظهار کرد: در بحث مسائل فرهنگی و تربیتی نهاد آموزش و پرورش و سپاه می‌توانند در بحث تقویت بنیان خانواده و ارزش گذاری به نسل نوجوان و جوان گام‌های ارزنده‌ای بردارند.
فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان نیز ضمن خیر مقدم، گفت: بخشی از ماموریت سپاه تبیین مسائل اخلاقی و تقویت بعد ایمانی انسان‌ها است که با تعامل خوب این دو نهاد گام‌های موثری مانند گذشته برداشته خواهد شد.
سرهنگ پساوند به هم افزایی و همکاری بین دو نهاد در تبیین و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در محیط‌های آموزشی مدارس تاکید کرد و افزود: روحیه بسیجی باید سرلوحه همه امور دانش آموزان و فرهنگیان قرار گیرد امیدواریم رسالت خود را در جهت کادر سازی و تربیت نیرو‌های جوان انقلابی در بین دانش آموزان به خوبی انجام دهیم.
در پایان فرماندهان بسیج دانش اموزی و مدیر کانون بسیج فرهنگیان رفسنجان در خصوص اهداف طرح‌های بسیج از جمله؛ معلم اینده ساز و طرح شهید بهنام محمدی که نیاز یاری دونهاد سپاه و آموزش و پرورش است توضیحاتی را ایراد کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار