خبرهای داغ:
مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان:

آگاهی بخشی از وظایف محوری رسانه نگاران است

حجت الاسلام و المسلمین دکتر مصطفی توکلیان گفت: آگاهی بخشی در رسانه از وظایف محوری رسانه نگاران استانی است.
کد خبر: ۹۲۴۹۵۰۳
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر مصطفی توکلیان مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان نیز در آئین اختتامیه جشنواره ابوذر با بیان اینکه ویژگی رسانه اطلاع رسانی است گفت: آگاهی بخشی در رسانه از وظایف محوری رسانه نگاران استانی است.

وی ارزش گذاری مفاهیم رسانه ای بر اساس نیاز مخاطب را سبب اثر گذاری آثار و تولیدات دانست و تصریح کرد: برای تببین مبانی انقلاب با رویکرد صحیح باید تلاش های مضاعفی در تولیدات فاخرصورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین توکلیان نتایج برگزاری جشنواره های رسانه ای را شناسایی نیروهای توانمند و متعهد برای همگرایی در تولید محتوای حرفه ای و هدفمند ارزیابی و تصریح کرد: ظرفیت های شناخته شده در عرصه های رقابت تخصصی باید در راستای ارتقاء سطح کمی و کیف مطالب و تربیت افراد جدید قدم بردارند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان با بیان اینکه دنیا جای ماندگاری عمل صالح است تصریح کرد: هر عملی که مبنایش تقوا باشد در زمین ماندگار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما از سواد رسانه به مرز معرفت رسانه رسیدیم گفت: امروز حقیقت انقلاب در دست جوانان فهیم رسانه ای است که باید به درستی و صحیح این مهم را تبلیغ کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار