خبرهای داغ:
در جمع مدیران چهارمحال و بختیاری عنوان شد:

وحدت و انسجام رمز غلبه بر مشکلات است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیاء ، در جمع مدیران استان چهارمحال و بختیاری، وحدت و انسجام و پرهیز از اختلافات را رمز غلبه بر مشکلات دانست.
کد خبر: ۹۲۴۹۴۳۳
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه در جمع مدیران استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکلات این استان گفت: استان شما مشکلات زیادی دارد اما بی بضاعت نیست.

حجت الاسلام والمسلمین محمود دهقانی افزود: توانمندی های استان شما را در هشت سال دفاع مقدس دیدیم.  افتخار همراهی با بچه های شما در تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام را داشتم و از رزمندگان شما خاطرات بسیار خوبی دارم.

وی ادامه داد: شهدای بزرگی استان شما دارد. فرهنگ و تمدن دارید. جوانان تحصیل کرده و آماده به خدمت دارید.

حجت الاسلام والمسلمین دهقانی تصریح کرد: برای حل مشکلات الزامات هست که از جمله مدیریت استان اراده کند تا از این مشکلات عبور نماید. داشتن همت خیلی مهم است. با صحبت استان ساخته نمی شود، با فکر و برنامه و اجرای درست و همت بلند مشکلات حل می شوند.

وی تأکید کرد: ما آمده ایم کمک کنیم. منتی هم نداریم. همه کشور برای ما اولویت است. مردم ما شخصیت دارند. نباید مشکل داشته باشند.

این مقام مسئول با تأکید بر ضرورت شناسایی و اولویت بندی نیازهای استان برای ایجاد رفاه و اشتغال، اظهار کرد:  از هرگونه اختلاف در استان بپرهیزید، تابع هر مرام سیاسی که باشید باید استان را بسازید. جوانان باید زندگی داشته باشند.

وی، تصریح کرد: با وحدت و انسجام در استان به راحتی قادر خواهید بود بر مشکلات پیروز شوید. مردمی که شهید داده اند، رزمنده دارند؛ از عدالت انقلاب باید ذائقه آنها شیرین شود.

حجت الاسلام والمسلمین دهقانی با تأکید مجدد بر ضرورت شناسایی توانمندی ها و نیازهای استان و اولویت بندی آنها، اظهار کرد: مردم این استان و مدیران استان باید استان را بسازند. با همت بلند و پرهیز از اختلاف هرچه می توانید وحدت ایجاد نمایید. هیچ کس با اختلاف به جایی نمی رسد. وقت خود را صرف حل مشکلات کنید.

وی، بسیاری از مشکلات را ناشی از غفلت ها و حساسیت های بی ربط دانست و گفت: بزرگ ترین پایگاه انقلاب اسلامی، افکار عمومی مخصوصاً نسل جوان است. بعضی کارهای بزرگ را نذر شهدا کنید؛ زیرا روح شهدا هم می تواند کمکتان کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار