گلزار شهدای یاسوج گلباران شد/ پیگیری مشکلات بهره برداران گل و گیاه توسط بسیج مهندسین کشاورزی سپاه فتح

به مناسبت روز جهانی گل و گیاه گلزار شهدای شهر یاسوج در آیینی با حضور گلخانه داران این شهر و کانون سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گلباران شد.
کد خبر: ۹۲۴۹۱۹۶
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از اقدام زیبای گلخانه داران و بهره برداران یاسوجی گفت: امنیت، آسایش و آرامش امروز خود را مدیون از خود گذشتگی شهدا ، جانبازان، ایثارگران و آزادگان هستیم.

سرهنگ پاسدار دکتر حجت الله عباسی با بیان اینکه امروز از خزانه گل و گیاه یاسوج  بازدید کردیم و در جریان مشکلات بهره برداران و گلخانه داران شهر یاسوج قرار گرفتیم، افزود: عدم بازار فروش، نبود تسهیلات مناسب، بیمه و  ناهمخوانی دخل و خرج از جمله مشکلات بهره برداران گل و گیاه  در سطح استان است.

وی بیان کرد: کارگروه رفع موانع تولید در بخش کشاورزی و منابع طبیعی از سوی بسیح مهندیسن کشاورزی و منابع طبیعی سپاه فتح استان تشکیل شده است که در این خصوص تمامی صنایع راکد، نیمه فعال و فعال نقاط مختلف استان پایش و عارضه یابی شده اند و بزودی با حضور بهره برداران این واحدها  مشکلات  مربوطه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

سرهنگ عباسی ابراز داشت: همچنین مقرر شد قرارگاه مرکزی رفع موانع تولید در بخش کشاورزی و منابع طبیعی با همکاری  سازمان جهاد کشاورزی استان و سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تشکیل گردد و مشکلات بهره برداران واحدهای تولیدی  با حضور مسئولان مربوطه استان بررسی و رفع مشکل صورت گیرد.

وی گفت: سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد جهت تحقق شعار جهش تولید برنامه های متنوع و بسیار کاربردی را برای کمک به  واحدهای تولیدی مشکل دار استان در دستور کار دارد و این برنامه ها یکی پس از دیگری در حال اجرا هستند.

گفتنی است: استان کهگیلویه و بویراحمد با تولید سالانه بیش از ۲۱ میلیون شاخه گل بریده رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار