خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی استانداری همدان:

تعامل و ارتباط روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها حفظ شود

مدیر روابط عمومی استانداری همدان با اشاره به برنامه‌های روابط عمومی‌ها گفت: نشست‌های خبری و تورهای خبری و ارتباط و تعامل با رسانه‌ها باید حفظ شود و تکریم ارباب رجوع رعایت شود.
کد خبر: ۹۲۴۹۱۷۰
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵

تعامل و ارتباط روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها حفظ شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اسداله ربانی مهر در مجمع عمومی روابط عمومی‌های استان همدان، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: برای مقابله با این ویروس در خصوص رعایت فاصله‌‌گذاری اجتماعی تاکید بسیاری شده است.

وی با بیان اینکه فاصله اجتماعی از سوی بسیاری از ادارات انجام نمی‌شود، افزود: این فاصله اجتماعی در همدان در ادارات به ۴۵ درصد و در کل کشور از ۸۰ درصد به ۲۰ درصد رسیده است.

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری همدان با اشاره به برنامه‌های روابط عمومی‌ها ادامه داد: نشست‌های خبری و تورهای خبری و ارتباط و تعامل با رسانه‌ها باید حفظ شود و تکریم ارباب رجوع رعایت شود.

در پایان این جلسه قرعه کشی مجمع عمومی روابط عمومی‌ها برگزار شد و ۵ نفر اول دکتر کردکریمی، دکتر طاهری، امیرحسین شبیری، زهرا کیانپور و فریدون حسن پور به عنوان هیئت رئیسه انتخاب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات