حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر:

"شهادت"جزء فرهنگِ اهلبیت علیهم السلام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: "شهادت"جزء فرهنگِ اهلبیت علیهم السلام است.
کد خبر: ۹۲۴۹۰۶۳
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین زیارت پرفیض عاشورا به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق علیه السلام با رعایت مقررات بهداشتی در مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر در این مراسم با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام، اظهار کرد: اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام مظلومانه به شهادت رسیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به عظمت مقام شهادت ، افزود: "شهادت"جزء فرهنگِ اهلبیت علیهم السلام است و  از خداوند می خواهیم به خاطر محبتی که به اهلبیت علیهم السلام داریم، زندگی ما را نیز با شهادت ختم کند.

کارشناس مسایل دینی و مذهبی با اشاره به زیرمجموعه های فرهنگ شهادت، گفت: تبعیت از سیره اهلبیت و معصومین علیهم السلام و پرداختن به خودسازی، تقوا، پرهیز از غیبت و گناه و حفظ آبروی مؤمنین در مجموعه فرهنگ شهادت قرار دارند.

وی، در ادامه با اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق علیه السلام درباره اهمیت کارهای خیر و نیک، اظهار کرد: این امام هُمام سفارش فرموده اند؛ در نیکی رساندن به برادران دینی خود مسابقه دهید و در نیکی ها با هم رقابت کنید و اهل نیکی باشید؛ زیرا در بهشت دری است که آن را معروف می خوانند و همانا جز کسی که در زندگی کار خیر کرده باشد از آن در وارد نشود.

حسینی صدر، در ادامه تشریح این روایت گفت: امام صادق علیه السلام فرموده اند؛ به خدا قسم رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم شادتر است به برآوردن حاجات مؤمن، وقتی که خیرش به آن مؤمن قبل از صاحب حاجت می رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار