خبرهای داغ:

دشمن دنبال ایجاد ناامنی ذهنی است/ امیدآفرینی تقویت شود

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه اصلی‌ترین میدان جهاد روشنگری افکار عمومی است، گفت: دشمن دنبال ایجاد ناامنی ذهنی است و باید امیدآفرینی در جامعه و اعتمادسازی به نظام را تقویت کرد.
کد خبر: ۹۲۴۹۰۱۶
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
دشمن دنبال ایجاد ناامنی ذهنی است/ امیدآفرینی تقویت شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار حمید دامغانی در گردهمایی مسؤولان بسیج شاهرود، به اقدام آمریکایی‌ها برای ترور سردار شهید سلیمانی اشاره و اظهار کرد: ورود به دهه پنجم انقلاب را تجربه می‌کنیم و انقلاب تکامل و رشد پیدا کرده و به همین میزان نیز سطح برخورد و مواجه‌اش با دشمنان افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: تا امروز تمام تهدیدات را با رهبری‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه به فرصت تبدیل کرده‌ایم و دست نصرت الهی پشت سر انقلاب بزرگ ملت ایران است.
فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: قبل از شهادت سردار سلیمانی، اتفاقات بسیاری در کشور و منطقه در حال وقوع و دشمن تلاش به تفرقه‌افکنی در داخل و منطقه معطوف و محور مقاومت دچار بلاتکلیفی شده بود.
دامغانی اضافه کرد: در آن ایام، با توجه به اتفاقات رخ داده در عراق و لبنان، این ترور باعث شد تا آرزوی چندین ساله حاج قاسم محقق شود و اتحاد گروه‌های مختلف در منطقه ایجاد شد و امروز در اوج اتحاد هستند.
وی تصریح کرد: شهادت سپهبد سلیمانی سبب اتحاد نیرو‌های مردمی در عراق شد و جنس عراق هم مانند جنس انقلاب اسلامی می‌شود.
فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به تحولات داخل کشور گفت: در داخل نیز شهادت حاج قاسم سلیمانی اتحاد و انسجام خوبی ایجاد کرد و اقشار مختلف مردم با نگاه و اعتقادات مختلف به میدان آمدند. حمایت از محور مقاومت رشد یافت و ایستادگی برابر آمریکا دوباره جان گرفت.
دامغانی با اشاره به موشک‌باران عین‌الاسد اظهار کرد: این پاسخ یک مسأله جزئی نیست و تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها یا تعداد تجهیزات نظامی منهدم‌شده، مهم نیست؛ مهم نفس حمله و زدن پایگاه آمریکا در شرایطی بود که در مقابل چشم جهانیان رجز می‌خواند.
وی با بیان اینکه کدام کشور در جهان قدرت فکر کردن به اینکه لوله سلاح خالی خود را طرف آمریکا بگیرد را دارد؟ افزود: ما در اوج آمادگی آنها، هیمنه آمریکا را ریختیم و این به معنای مرگ آمریکاست.
فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: انتقام ما، راهبردی است و هیبت و هیمنه آمریکا را فروریختیم.
دامغانی گفت: تلاش آمریکا برای تسلط بر روح و ذهن و قلب ملت ما مهم بوده و باید به آن توجه شود؛ اما قدرت ایمان و پای کار بودن مردم ذیل ولایت تا امروز سبب ناکامی آن‌ها شده است.
وی با بیان اینکه وظیفه نخبگان اجتماعی این است که تصویرسازی درستی برای مردم داشته باشند، ادامه داد: کار نخبگان فرهنگی، اقناع، روشنگری و ارائه تصویری درست به مردم است. امروز استکبار تصویری غیرواقعی به مردم نشان می‌دهد و اعتقاد دارد با این کار، پیروز خواهد شد.
فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه اصلی‌ترین میدان جهاد روشنگری افکار عمومی است، گفت: دشمن دنبال ایجاد ناامنی ذهنی است و باید امیدآفرینی در جامعه و اعتمادسازی به نظام را تقویت کنیم؛ امروز سیاه‌نمایی در جامعه، بازی در زمین دشمن است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار