نماینده مردم میناب درمجلس شورای اسلامی در گفت و گو با با بسیج عنوان کرد

ضرورت توجه مجلس به مناطق محروم با مدیریت جهادی

نماینده مردم میناب ،رودان،جاسک ،سیریک وبشاگرد در مجلس شورای اسلامی گفت:مجلس یازدهم باید با رویکرد جهادی و انقلابی از ظرفیت‌های مردمی و گروه های جهادی در مسیر محرومیت زدایی کمک بگیرد.
کد خبر: ۹۲۴۸۹۶۷
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸

نماینده مردم میناب ،رودان،جاسک ،سیریک وبشاگرد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ازمیناب با اشاره به عزم جدی مجلس یازدهم برای ایجاد تحول در ساختار این نهاد و کشور،گفت: مدیریت جهادی و رسیدگی به استان های کمتر برخوردار و اقشار مستضعف نخستین‌ گام‌ها در دستورکار مجلس یازدهم است.

حسین رئیسی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تحولگرایی، به ضرورت این امر در مجلس، گفت: منشور حرکت مجلس در این دوره، پیام رهبرمعظم انقلاب بوده و تلاش بر این است که فصل بندی های این پیام به عنوان مسیر مجلس قرار گیرد.

نماینده مردم میناب،رودان،جاسک،سیریک و بشاگرد درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نماینده باید از دل مردم باشد، افزود:نماینده باید بر پایه نیازهای مردم و شرایط کشور و مجلس و توانش را در بُعد نظارت به سمت حل مشکلات برود.

رئیسی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که مجلس در دوره های متوالی داشته حجم انبوه قانونگذاری،ضعف در نظارت و بروکراسی پیچیده در پاسخگویی به نیازهای مردم است،مطرح کرد:مهمترین نگاه و توجه مقام معظم رهبری به ضعیفان و قشر محروم جامعه است؛ لذا مجلس یازدهم باید توجه ویژه ای به مستضعفان و محرومان خصوصا بازنشستگان افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد،جانبازان و رزمندگان معسر،حل مشکلات مسکن جوانان  و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته داشته باشد و سطح زندگی آنها را ارتقا دهد.
وی با اشاره به جامعه کارگری و تفاوت دستمزدها خاطرنشان کرد: تفاوت چشمگیر دستمزد دو قشر کارگر و کارمند به نظر قابل قبول نیست،اما طرح این موضوع نیاز به یک شرایط بهتری نسبت به شرایط امروز کشور دارد،بعد از انقلاب جامعه کارگری نقش پررنگی در جبهه ‌ها داشتند و پس از آن نیز بخش اعظم راه اندازی صنایع به همت جامعه کارگری انجام شده و لازم است که دولت توجه جدی تری به این قشر آسیب دیده جامعه داشته باشد.

 

نماینده مردم میناب،رودان،جاسک،سیریک و بشاگرد درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین اولویت های ما در مجلس یازدهم خدمت رسانی به مناطق محروم و محرومیت زدایی است، تصریح کرد: دو رویکرد اصلی در حوزه برنامه های مجلس یازدهم که اولین مجلس بعد از گام دوم انقلاب است، بحث رسیدگی به استان های کمتر برخوردار و اقشار مستضعف و آسیب پذیر و مدیریت جهادی خواهد بود که آن را در دستورکار قرار می دهیم.مجلس یازدهم باید با رویکرد جهادی و انقلابی از ظرفیت‌های مردمی و گروه های جهادی در مسیر محرومیت زدایی کمک بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار