دکتر عفت شریعتی نماینده مردم زرند

کانون های مساجد با راه اندازی کلاس های مهارت افزایی به رفع مشکل بیکاری در کشور کمک کنند

نماینده مردم زرند وکوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت :کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور از جمله نهادهایی است که با فعالیت گسترده در مساجد کشوردر چند سال گذشته کارنامه درخشانی را در حوزه های مختلف از خود داشتند
کد خبر: ۹۲۴۸۹۵۵
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۸
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:دکتر عفت شریعتی نماینده مردم زرند وکوهبنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در بحث مردمی کردن اقتصاد و کمک به تحقق شعار جهش تولید گفت: یکی از مسایلی که ائمه جماعات می‌توانند در مساجد به آن بپردازند تقویت اشتغالزایی با بحث مهارت افزایی است.
    نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور از جمله نهاد‌هایی است که با فعالیت گسترده در مساجد کشور طی چند سال گذشته کارنامه درخشانی را در حوزه‌های مختلف از خود داشتند. این کانون‌ها با جوانان مستعد و کارآفرین سر و کار دارند. قطعا می‌توانند پیرامون مسایل مهارت افزایی برای جوانان نیز برنامه داشته باشند.
    وی ادامه داد: وقتی یک جوان ما مدرک تحصیلی خود از دبیرستان یا دانشگاه را اخذ می‌کند، می‌تواند از برخی امور فنی، مسایل هنری و فرهنگی نیز اطلاعاتی داشته باشند و بهتر است که این اطلاعات و مهارت در این حوزه را مساجد و کانون‌های فعال در مساجد به عهده بگیرند. اگر این اتفاق بیفتد یعنی مهارت افزایی در کشور تقویت شود در ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری نیز موثر خواهد بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار