نمایشگاه مهارت و کار آفرینی در شهرستان دشتی

۲۴ نمایشگاه مهارت و کارآفرینی و ۴ نمایشگاه به صورت خیابانی در شهرستان دشتی در راستای ترویج فرهنگ مهارت آموزی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۸۷۰۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴

نمایشگاه مهارت و کار آفرینی در شهرستان دشتی

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، محمدجواد کاشفی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتی استان بوشهر گفت: بیش از ۱۷۰ هزار ماسک در کارگاه‌های فنی وحرفه‌ای این شهرستان تولید و به مردم عرضه شد.

محمدجواد کاشفی افزود: همچنین در این مدت ۲۰ هزار دستکش یکبار مصرف نیز در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای دشتی تولید و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان عرضه شد.

وی بیان کرد: پس از شیوع ویروس کرونا دشتی اولین شهرستان استان بوشهر بود که با افتتاح سه کارگاه اصلی و ۱۸ کارگاه فرعی تولید ماسک را برای پیشگیری از کرونا راه اندازی کرد.

کاشفی به فعالیت‌های مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتی در دو سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: در سال ۹۷ و ۹۸ توانستیم کسب رتبه برتر اقدامات مشترک اشتغال زایی در سه مرحله در سطح استان بوشهر کسب کنیم.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتی اظهار داشت: در این مدت ۴ کارگاه تولیدی اشتغال محور دراین شهرستان راه‌اندازی شده‌است.

کاشفی افزود: برای ترویج فرهنگ مهارت آموزی ۲۴ نمایشگاه مهارت و کارآفرینی و ۴ نمایشگاه به صورت خیابانی در دشتی برگزار شده‌است.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از دو هزار نفر از جوانان دشتی در رشته‌های فنی وحرفه‌ای و مرتبط با بازار کار در مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای دشتی مهارت‌های لازم فرا گرفته اند.

در پایان کاشفی از همکاری و مشارکت بسیار خوب فرماندار و مسئولان دشتی برای توسعه فعالیت‌های مرکز فنی وحرفه‌ای و ترویج فرهنگ مهارت و کار آفرینی در این شهرستان قدردانی کرد.

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار