خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن(ع) قزوین

اولویت حوزه هنری استفاده از توان هنرمندان برای پاسداری از انقلاب اسلامی باشد

در پی انتصاب سرهنگ حیدری به عنوان فرمانده سپاه امام حسن(ع) قزوین، مسئول حوزه هنری استان با وی دیدار و گفتکو کرد.
کد خبر: ۹۲۴۸۵۷۱
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در پی انتصاب سرهنگ حیدری به عنوان فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین، علی هوشمندی مسئول حوزه هنری قزوین با وی دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ حیدری در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم ضمن تقدیر از تلاش حوزه هنری استان قزوین بیان کرد: نقش حوزه هنری در انقلاب بسیار کلیدی و مفید است. در تهاجمات فرهنگی دشمن جذابیت خاصی برای جوانان وجود دارد که وظیفه شما و همه این است که بتوانیم در مقابل این جذابیت پوشالی دشمن و جنگ نرم آن مقابله کنیم.

سرهنگ حیدری اظهار کرد: اساس حوزه هنری باید استفاده از توان هنرمندان برای پاسداری از انقلاب اسلامی در فضای مجازی و در فضای حقیقی باشد.

فرمانده ناحیه امام حسن(ع) عنوان کرد: مجموعه فرماندهی ناحیه از جمله ستاد حوزه ها و پایگاه ها برای کمک و همکاری با این نهاد برای مقابله با جنگ نرم و ایجاد جذابیت هایی برای جذب جوانان و پاسداری از انقلاب اسلامی اعلام آمادگی نموده و آرزوی موفقیت روز افزون برای مدیریت و عوامل محترم حوزه هنری در قزوین را از خداوند منان مسئالت دارم.

در ادامه علی هوشمندی در این ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ شیخ حسنی فرمانده سابق، انتصاب شایسته سرهنگ حیدری را به عنوان فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) تبریک گفت.

این مسوول ضمن ارائه گزارشی از سال 1394 تا کنون اقداماتی که در مدیریت حوزه هنری انجام شده اظهار کرد: برخی اقدامات اعم از اقدامات خود جوش هنرمندان حوزه هنری از جمله خطاطان نقاشان و غیره را در شهادت سردار سر افرار انقلاب شهید سلیمانی روایت 63 را به نیت سن مبارک شهید 63 تابلوی هنری با مزمون شهید سلیمانی و شهادت خلق نمودند و طی نمایشگاهی این آثار به نمایش گذاشته شد.

مسئول حوزه هنری قزوین در ادامه عنوان کرد: یکی از اقدامات اساسی که در این زمینه انجام شد از سال1394 مجوزی از تهران دریافت شد تا هنرمندان افتخاری و مشتاق در این زمینه شناسایی و به حوزه هنری معرفی شوند تا بتوانند آثار خود را بعد از آموزش های لازم در معرض دید عموم قرار دهند.

وی افزود: در این دوره سعی بر این شد تا بیشتر از ظرفیت جوانان انقلابی و مومن جذب و به کار گیری شود و نمونه این جوانان به جوان تاکستانی اشاره کرد که توانست با خلق اثر چهره ماندگار سپهبد شهید سلیمانی خیل عظیمی از جوانان را به خود جذب نماید.

وی افزود: این حوزه در نظر دارد تا با اجرای نمایشگاهی با مزمون حقوق بشر آمریکایی و برعلیه نژاد پرستی در سراسر دنیا علی الخصوص دولت آمریکا در معرض دید عموم مردم شریف قزوین قرار دهد.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار