تشریح برنامه ­های روز بسیج ورزشکاران در بوشهر/ غبارروبی گلزار شهدا تا تجلیل از جهادگران ورزشکار بسیجی

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج به تشریح برنامه ­های انجام شده به مناسبت روز بسیج ورزشکاران در این استان پرداخت.
کد خبر: ۹۲۴۸۵۱۲
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرگرد روح اله فرزین در ابتدا به نام ­گذاری 17 شوال به عنوان روز بسیج ورزشکاران اشاره و اظهار کرد: این تاریخ سال روز نبرد تاریخی امام علی علیه السلام با عمرو بن عبدود و پیروزی دلاورانه ایشان بر این رقیب پرمدعا است که این روز به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و بسیج ورزشکاران نام ­گذاری شده است.

وی افزود: برنامه ­های متعددی به منظور گرامیداشت این روز در سطح استان برنامه ­ریزی و اجرا شده است که این برنامه ­ها به همت کانون ­های بسیج ورزشکاران در سراسر استان اجرا شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: صدور پیام تبریک سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام به مناسبت روز بسیج ورزشکاران از اوّلین اقدامات صورت گرفته در این زمینه است که این پیام برای تمامی مدیران ورزشی، مربیان و ورزشکاران استان ارسال شد.

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه امام صادق علیه السلام اذعان کرد: برگزاری آیین غبارروبی، گ ل­گذاری، عطرافشانی و گلاب ­پاشی گلزار مطهر شهدای گمنام مدفون در پارک شغاب بوشهر از دیگر برنامه­ های اجرا شده به مناسبت گرامی داشت روز بسیج ورزشکاران است که با همکاری کانون بسیج ورزشکاران شهرستان بوشهر و با حضور جانشین فرمانده ناحیه سپاه مالک اشتر این شهرستان، خانواده­ های معظم شهدای ورزشکار و شهدای حادثه ناوچه کنارک، جمعی از مسئولین ارشد اداره کل ورزش و جوانان استان، رؤسای هیئت ­های ورزشی استان و مدیران و ورزشکاران رشته ­های مختلف ورزشی برگزار شد.

فرزین اضافه کرد: اهدای لوح سپاس و تجلیل از سه خانواده معظم شهید ورزشکار، یک خانواده شهید حادثه ناوچه کنارک و 20 نفر از ورزشکاران جانباز و معلولی که دارای مقام قهرمانی بین المللی هستند نیز از دیگر برنامه ­هایی است که در این راستا انجام شد.

وی در ادامه با اشاره به توزیع 120 بسته معیشتی در سراسر استان در روز بسیج ورزشکاران، خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم تجلیل شایسته از جهادگران عرصه مقابله با ویروس کرونا برنامه دیگری بود که در آن از 23 نفر از مدیران و ورزشکاران فعال و پرتلاش این عرصه که جهت حفظ و ارتقا سلامت جامعه تلاش نموده و در زمینه برگزاری رزمایش سراسری مواسات، هم­دلی و کمک مؤمنانه نیز زحمات فراوانی کشیدند با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

مسئول بسیج ورزشکاران استان بوشهر تأکید کرد: تمام مراسمات و برنامه ­های گرامیداشت روز بسیج ورزشکاران در سراسر استان با رعایت دستورالعمل ­های بهداشتی- مهیا بودن مواد ضدعفونی کننده، دستکش و ماسک سه لایه- و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار