معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد

برگزاری دوره تخصصی آموزش خبرنگاری ویژه مسئولین روابط عمومی رده‌های سپاه سلمان سیستان و بلوچستان

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: کار بسیج و رسانه هر دو فرهنگ‌سازی است و رسانه‌ها می‌تواند با فرهنگ سازی مناسب علاوه بر انتقال روحیه انقلابی به مردم در جهت توسعه فرهنگی استان گام بردارند. ‏
کد خبر: ۹۲۴۸۴۳۳
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
سرهنگ پاسدار یوسف علی بیگی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان استان  سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان با بیان اهمیت کار روابط عمومی در سازمان‌ها گفت: در هر سازمان و نهادی روابط عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی آن سازمان با رسانه‌ها و افکار عمومی شناخته می‌شوند و این نشان دهنده اهمیت بالای کار روابط عمومی است و در صورتی که این بخش نتواند ارتباط خوبی برقرار کند، فعالیت‌های سازمان انعکاس پیدا نمی‌کند.

وی افزود: با توجه به این مسئله، روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان جهت ارتقای فعالیت‌های خبری و انعکاس بهتر برنامه‌های جهادی و گام‌های بزرگ سپاه و بسیج در استان، دوره خبرنویسی، عکاسی، فیلم برداری و سواد رسانه برای ارتقاء مسئولین روابط عمومی و فضا مجازی رده‌های سپاه سلمان و تربیت و آموزش نیروی متعهد و متخصص رسانه‌ای به مدت ۲ روز برگزار کرد.

سرهنگ بیگی با بیان اینکه کار رسانه و بسیج از وجوهی شبیه هم هست، گفت: کار بسیج و رسانه هر دو فرهنگ‌سازی است و رسانه‌ها می‌تواند با فرهنگ سازی مناسب علاوه بر انتقال روحیه انقلابی به مردم در جهت توسعه فرهنگی استان گام بردارند. ‏

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اهمیت رسانه در جامعه امروز تصریح کرد: رسانه‌ها باید پیام حاوی اسلام ناب و ارزش‌های جامعه را به دنیا منتقل کنند تا دشمنان اسلام نتوانند به ارزش‌های اسلامی بی حرمتی نمایند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار