امام جمعه خلخال گفت: جاده‌های شهرستان خلخال وضعیت مناسبی نداشته و نیازمند توجه جدی مسؤولان استانی است.
کد خبر: ۹۲۴۸۴۲۲
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹

جاده‌های شهرستان خلخال نیازمند توجه جدی مسؤولان استانی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خلخال با اشاره به لزوم توجه به جاده‌های استان و سفر وزیر راه به شهرستان خلخال در روزهای آتی اظهار کرد: جاده‌های شهرستان خلخال نیازمند توجه جدی مسؤولان استانی است.

وی توجه جدی به ظرفیت منطقه خلخال را خواستار شد و گفت: جاده خلخال ـ کلور ـ دارم، جاده گردشگری سال ماجولان به ماسوله و جاده ماسال به گیلوان و تونل خلخال به اسالم  از مهمترین پروژه‌های ملی نیمه تمام و از مطالبات مردم منطقه است.

امام جمعه خلخال در ادامه به وقایع آمریکا نیز اشاره کرد و بیان داشت: آمریکا با وجود ادعای دروغین حقوق بشر به مردم سرزمین خود هم ستم می‌کند و این مساله نشان از عدم خوی استکباری سران این کشور است.

اسدی به تلاش‌های بیش از پنجاه ساله مرحوم آیت الله هیب الله یکتایی از عالمان منطقه اشاره کرد و اذعان داشت: مدنیت و ولایت‌مداری در مردم خلخال برگرفته از درس‌های ماندگار این عالم بزرگوار است.

امام جمعه خلخال به شهادت امام جعفر صادق (ع) اشاره کرد و گفت: سفارشات امام جعفر صادق(ع) در خصوص نماز و اهمیت آن باید در جامعه توسط مردم جدی شمرده شده و این فریضه سبک شمرده نشود.

ارسال نظرات