مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع):

ولایتمداری رمز تداوم انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، گفت: حرکت در مسیر الهی انقلاب اسلامی تنها با تکیه بر شاخصه های مهم بصیرت، ولایتمداری و بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت محقق می شود.
کد خبر: ۹۲۴۸۴۱۳
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) در گردهمایی تبیینی ترویجی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در جمع کارکنان و بسیجیان این رده گفت: حرکت در مسیر والای انقلاب اسلامی تنها با تکیه بر شاخصه های مهم و الهی بصیرت، ولایتمداری و بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت محقق می شود و این شاخصه های ارزشمند راهنمای هر انسان به سوی سعادت و سربلندی در فضای غبارآلود فتنه ها هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: رمز تداوم و تقويت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، گوش به فرمان ولايت فقيه بودن است و اگر امروز برخي انقلاب هاي كشورهاي اسلامي دوام و ثبات ندارد علت آن نبود اتحاد مردم و رهبري منسجم است و دشمن با استفاده از اين ضعف اساسی به راحتي مهره هاي استبدادي استكبار را در بين آنها رسوخ داده و تفرقه انگيزي نموده و آن انقلاب ها را از مسیر اصلی شان منحرف مینماید.

حسینی صدر با بیان اینکه؛ سلاح ايمان، تقوا، بصيرت و عمل به هنگام و به موقع از جمله راه هاي پاسداشت از انقلاب و خون سرخ شهداست كه بايد در جامعه تقويت شود، گفت: بايد رهرو و سرباز صدیق ولايت باشيم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) و یادگار هشت سال دفاع مقدس ضمن تجلیل از روابط عمومی و تبلیغات جهت برگزاری جلسه تصریح کرد: ای کاش در دوران دفاع مقدس نیز روابط عمومی همچون کنون فعال بود تا تاریخ حماسه سازان رزمنده مستند و مصور به تصویر کشیده میشد، چراکه هرآنچه از آن دوران غرورآفرین به جا مانده است کوتاه، بریده و محدود می باشد.

حسینی صدر در خاتمه، فرمانده هر رده را زمینه ساز جمع آوری و مستندسازی تصاویر و اخبار و تقویت روابط عمومی دانست و تصریح کرد: اقدامات و اطلاع رساني به موقع روابط عمومي، نشاط، شادابي و روحيه مضاعف را براي دوستان انقلاب و ياس و نااميدي را براي دشمنان به دنبال خواهد داشت و ضرورت دارد خدمات ارزشمند، بي وقفه و تاثيرگذار سپاه در همه ابعاد منعکس گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار