فروتن در اولین نشست عقیدتی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:

نظام سرمایه داری و لیبرال دموکراسی غربی منجر به بی عدالتی، نابرابری و فقر گسترده می‌شود

فروتن در اولین نشست عقیدتی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در سال ۱۳۹۹ با تصریح اینکه نظام سرمایه داری و لیبرال دموکراسی غربی منجر به بی عدالتی، نابرابری و فقر گسترده می‌شود افزود: این ضعف نظام سرمایه داری است که به هیچکس رحم نمی‌کند.
کد خبر: ۹۲۴۸۴۰۵
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، اولین نشست عقیدتی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با حضور فرمانده پایگاه‌های تابعه حوزه و اعضای شورا برگزار گردید.
"فروتن" در این نشست با اشاره به بیماری کرونا و نحوه مواجهه و مقابله کشور‌ها با ان و اعتراضات و درگیری‌های امریکا به دلیل نژاد پرستی اذعان داشت:این دو اتفاق مهم نقاب از چهره امریکا برداشت و فصل جدیدی را شروع نمود.
وی در ادامه با تصریح شروع جنگ سرمایه داری و جنگ مردم امریکا و نحوه برخورد پلیس و نظامیان امریکا با مردم افزود:این جنگ به خاطر ظلم و ستم و بی عدالتی نظام سرمایه داری است چناچه شاهد به اتش کشیدن پرچم امریکا توسط خود مردم ان بودیم.
سخنران نشست با تاکید براینکه نظام سرمایه داری و لیبرال دموکراسی غربی (مالکیت خصوصی) منجر به بی عدالتی، نابرابری و فقر گسترده می‌شود و با عث می‌شود که عده‌ای در فراوانی نعمت و عده‌ای در فقر زندگی نمایند خاطر نشان کرد: این ضعف نظام سرمایه داری است که به هیچکس رحم نمی‌کند.
ایشان با اشاره به افول امریکا در این ایام خاطر نشان کرد: امروز کسانی که راه پیشرفت ایران را فاصله گرفتن از عقاید اسلامی میدانستند و خواستار جدایی حکومت از دین و مذهب بودند و با توهم دانستن خط. توطیه امریکا راه پیشرفت را در الگوبرداری غرب میدانستند و مخالف شعار "مرگ بر امریکا"و اتش زدن پرچم ان بودند امروز باید در مقابل نظام اسلامی ایران شرمنده باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار