خبرهای داغ:

سازمان امور مالیاتی نبض کشور است

فرمانده بسیج ادارات الحدید شاهرود گفت: در حال حاضر، سازمان امور مالیاتی شریان اصلی و نبض کشور است و باید به آن توجه شود.
کد خبر: ۹۲۴۸۲۴۸
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ محمدعلی سعدی عصر امروز در آیین معارفه فرمانده پایگاه قائم آل محمد (عج) اداره امور مالیاتی شرق استان سمنان، در سخنانی با اشاره به عملکرد پایگاه مقاومت قائم بیان کرد: گزارش‌های دریافتی از پایگاه مقاومت قائم اداره امور مالیاتی شهرستان نشان از عملکرد بسیار مناسب پایگاه و فعالیت اعضای آن در راستای اهداف نظام دارد.
وی افزود: هدف از ارسال گزارش‌ها، الگوسازی در جامعه است تا سایر دستگاه‌ها در شهرستان شاهرود با دریافت الگو‌ها و ایده‌ها، بتوانند برنامه‌های مناسبی در راستای درونی‌سازی ارزش‌های نظام ارائه دهند.
فرمانده بسیج ادارات الحدید شاهرود خاطرنشان کرد: در حال حاضر، سازمان امور مالیاتی شریان اصلی و نبض کشور است و باید به آن توجه شود.
محسن عبداللهی، معاون اداره امور مالیاتی شرق استان سمنان نیز در این مراسم به عملکرد مطلوب پایگاه بسیج آن اشاره و تصریح کرد: در سال گذشته با توجه به مناسبت‌ها و ایام مختلف، برنامه‌های متفاوتی از سوی پایگاه قائم برگزار شد که بزرگداشت حماسه ۹ دی و مراسم یادبود شهادت سردار سرافزار اسلام، شهید قاسم سلیمانی از آن جمله است.
در این مراسم، طی حکمی محمد شاه‌حسینی به سمت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قائم منصوب و احکام شورای مرکزی پایگاه مقاومت به آنان تنفیذ شد.
مقرر شد برای تقویت ارتباط با پایگاه مقاومت، حوزه بسیج ادارات سلسله نشست‌های با حضور اعضای پایگاه برگزار کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار