خبرهای داغ:
شهردار اسبق منطقه یک قزوین

دروغ پردازی های اخیر از سوی افراد معلوم الحال است/ نگرانی مفسدین از تعیین تکلیف پرونده هفت سنگان

اسلامی صدر گفت: دروغ پردازی های اخیر، حرکات حقیری است که از سوی افراد معلوم الحال اتفاق افتاده که در هیچ کجا نام خوشی در اذهان عمومی ندارند.
کد خبر: ۹۲۴۸۱۷۵
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳

غلامحسن اسلامی صدر شهردار اسبق منطقه یک قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به برخی شیطنت ها و دروغ پردازی های اخیر در خصوص شخصیت های برجسته استان که مطالبه گر زمین خواری هفت سنگان بودند بیان کرد: این اتفاقاتی که اخیرا جریان گرفته افتاده حرکات حقیری است که از سوی افراد معلوم الحال اتفاق افتاده که در هیچ کجا نام خوشی در اذهان عمومی ندارند.

وی گفت: نام این افراد هرگز به خیر برده نشده و برای اینکه مانع مبارزه با فساد شوند، همیشه سعی در برهم زدن اوضاع و آرامش جامعه دارند.

این مسوول با اشاره به روند بررسی پرونده هفت سنگان از سوی دستگاه قضا اظهار کرد: از سوی آیت اله رئیسی، قاضی ویژه برای این پرونده تعیین شد و رأی آن به زودی اعلام می شود.

کارشناس امور شهری عنوان کرد: به نظر می رسد این رفتارهای ناشیانه از نگرانی های موجود در خصوص تعیین تکلیف پرونده هفت سنگان بوده و اخیرا با شروع دوره ریاست آیت اله رئیسی و برخورد قاطع دستگاه قضا با افراد فاسد برای توجه افکار عمومی است که خوشبختانه در این مسیر موفق نبوده اند.

وی افزود: دقیقا این موضوع همان نکته نگران کننده مردم و دلسوزان انقلاب است، اینکه مجموعه ای از نهادهای نظارتی و قضایی به جای اینکه عزم خود را برای مبارزه با افراد فاسد جزم کنند، پشت این جریان قرار گرفته اند. چرا که یک فرد حقیر و معلوم الحال به یکی از شخصیت های برجسته و قابل اعتماد مردم در استان اهانت کرده است.

اسلامی صدر اضافه کرد: انتظار می رود دادستان استان به عنوان مدعی العموم به این امر ورود یابد و با فرد هتاک و متخلف برخورد قاطع نماید که متاسفانه آنچه بنظر می رسد عدم ورود دادستان تا این لحظه به این امر است.

این مسوول تصریح کرد: شرع و دین برای همه ما وظیفه تعیین کرده و این فضا با وجود فضای مجازی و صفحات اجتماعی، امروز بسیار مناسب است تا هر فردی به راحتی در فضای مجازی وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهد.

کارشناس امور شهری با اشاره به نقش رسانه ها در مطالبه گری اجتماعی یادآور شد: پرداختن به مطالبات جامعه از مهمترین وظایف ذاتی رسانه هاست که نه فقط موضوع هفت سنگان بلکه ده ها موضوع با ابعاد کوچک و بزرگ وجود دارد که جریان انقلابی از آن غفلت کرده است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص طرح سوال از مسوولان خاطرنشان کرد: بر اساس فرامین مقام معظم رهبری، بهترین کار طرح سوال از مسوولان است که در جایگاه خود بعنوان مدعی العموم چه عملکردی ارائه داده اند.

اسلامی صدر گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب در جایگاه بزرگترین رهبر دینی جهان، موضوعات مهم جامعه را به مردم ارائه می دهند، پس می توان به عنوان مطالبه گر از مسوولان امر موضوعات مهمی همچون اراضی نیاوران، کمربندی شرق را مطالبه کرد که در این صورت دستگاه های نظارتی وقتی ببینند که جریان عدالت خواه پیگیر و مطالبه گر حقوق عامه است مطمئنا خود را ملزم به پاسخگویی می دانند.

 

1010/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار