خبرهای داغ:

بازنشستگان از مهم ترین قشر های جامعه به شمار میروند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در دیدار با یکی از بازنشستگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود. گفت: بازنشستگان از مهم ترین قشر های جامعه به شمار میروند.
کد خبر: ۹۲۴۷۴۲۸
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
بازنشستگان از مهم ترین قشر های جامعه به شمار میروندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرشید فلاح لاله زاری، در سفر یک روزه خودبه شهرستان شاهرود با حضور در منزل محمد متحدی، از بازنشستگان این اداره بیان کرد: بازنشستگان از مهم‌ترین قشر‌های جامعه به شمار میروند.
وی افزود: بازنشستگان، پیشکسوتان دستگاه اجرایی محسوب میشوند و باید دستگاه از تجربه‌های آنان در مسیر تحقق برنامه‌های خویش بهره‌مند گردد.
فلاح گفت:ما در سطح استان با تمام توان جهت تکریم و نشاط اجتماعی بازنشستگان و خانواده‌های آنان از هیچ گونه حمایت و تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود هم در این دیدار گفت: تکریم بازنشستگان نیز بیش از پیش ضروری است، زیرا آن‌ها بهترین سال‌های عمر خود را صرف خدمت و فعالیت به همنوعان خویش کرده اند.
رضا مهدیان افزود: بازنشستگان ما به عنوان پیشکسوت و مشاوران عالی اداره هستند و در برنامه‌های فرهنگی، هنری از تجربه و راهنمایی آن‌ها بهره می‌جوییم.
محمد متحدی بازنشسته این اداره ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مدیر کل و همراهان گفت: هر کمکی که از دست ما ساخته است و اداره بخواهد با تمام توان و بدون هیچ دریغی همکاری خواهیم کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها