siavashi

رزمایش کمک‌مؤمنانه از صحنه‌های شگفت‌انگیز انفاق و ایثار در جامعه است

مسئول دفتر نمایندگی در سپاه امام حسین (ع) دلوار گفت: رزمایش مواسات و کمک‌مؤمنانه از صحنه‌های شگفت‌انگیز انفاق و ایثار در جامعه است.
کد خبر: ۹۲۴۷۰۲۳
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
رزمایش کمک‌مؤمنانه از  صحنه‌های شگفت‌انگیز انفاق و ایثار در جامعه است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دلوار، حجت الاسلام بهرامی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) دلوار از خدمات و فعالیت جهادی و خودجوش اقشار مختلف مردم قدردانی کرد.

حجت الاسلام بهرامی اظهار داشت: رزمایش مواسات و کمک‌مؤمنانه از صحنه‌های شگفت‌انگیزی است که انفاق و ایثار اقشار مختلف مردم در دوران شیوع کرونا در ایران اسلامی رقم زد، بار دیگر نیروی بسیج با تبعیت از فرمان، ولی امر مسلمین و آموزه‌های اسلامی به همگان ثابت نمود که اسلام دین عطوفت، ایثار و از خودگذشتگی است.

وی گفت: طی چند ماه گذشته مردم و بسیجیان با تمام توان پای کارآمدند و هر کس هر آنچه در توان داشت برای مبارزه با بیماری و کاهش آلام و گرفتاری‌های آسیب دیدگان از کرونا به میدان آورد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه دلوار بیان کرد: هدف از این رزمایش شناسایی و کمک به افراد آسیب دیده از کرونا، جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی است که تا کنون در قالب بیش از ۴۵۰۰ بسته کمک معیشتی از طریق سپاه، بسیج و کمک‌های مردمی جمع آوری و میان افراد و اقشار آسیب پذیر توزیع شده است.

حجت الاسلام بهرامی در ادامه ابراز کرد: در مرحله سوم انجام شده از رزمایش کمک‌های مومنانه حدود بیست درصد از بسته‌های جمع آوری شده میان تعدادی از روحانیون و طلاب بخش دلوار به همت دفتر نمایندگی، ولی فقیه و فرماندهی مرکز مقاومت بسیج دلوار توزیع شده است.

وی خاطر نشان کرد: راه اندازی و برپایی کارگاه‌های تولید ماسک و مواد ضد عفونی، گندزدایی معابر و اماکن عمومی و مراکز بهداشتی و کنترل ورود و خروج و ایست و بازرسی‌ها از دیگر اقداماتی است که تا کنون در راستای مقابله با ویروس کرونا در این بخش به همت سپاه و بسیج و اقشار مختلف مردم صورت گرفته است.


پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار