میر تاج الدینی در گفت و گو با بسیج:

معاونین پارلمانی در شکل گیری کمیسیون ها دخالتی نکنند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: بنده به دلیل اینکه تجریه حضور در هر دو حوزه را دارم به دولتمردان توصیه می کنم که در امر شکل گیری کمیسیون ها دخالت نکنند.
کد خبر: ۹۲۴۶۸۵۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵

معاونین پارلمانی در شکل گیری کمیسیون ها دخالت نکنند/ به ضرر دولت تمام می شودسید محمد رضا میر تاج الدینی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درمورد دخالت معاونین پارلمانی در امر انتخاب روسای کمیسیون های مجالس اظهار کرد: بنده به دلیل اینکه تجریه حضور در هر دو حوزه را دارم به دولتمردان توصیه می کنم که در امر شکل گیری کمیسیون ها دخالت نکنند.

او با تاکید بر اینکه دخالت دولت مردان در امر شکل گیری کمیسیون ها به ضرر خودشان تمام می شود، تصریح کرد: مجلس خودش کمیسیون ها را شکل داده و هیأت رئیسه آن را تعیین می کند، اما اگر معاونت های پارلمانی به مسائل مربوط به انتخاب هیأت رئیسه کمیسیون ها ورود کنند به ضرر دولت تمام خواهد شد.

نماینده مردم تبریز گفت: بنده زمانی که معاون پارلمانی بودم در کار کمیسسیون ها دخالت نمی کردم و اکنون که توصیه برادرانه ای به دولتمردان داردم که در این حوزه وارد نشوند، البته تا آن جا که اطلاع دارم اغلب معاونین پارلمانی در مسئله کمیسیون ها ورود نمی کنند.

میر تاج الدینی تاکید کرد: اگر اشخاصی بخواهند در امر شکل گیری کمیسیون ها دخالت کنند اولا باید بدانند که موفق نمی شوند دوما به ضرر خودشان است، زیرا یک سال و نیم بیشتر از دولت باقی نمانده است و بعد از شکل گیری کمیسیون های تخصصی آنها قصد همکاری با دولت را دارند نه مچ گیری و تقابل که دولتمردان از الان بخواهند دخالتی در این حوزه داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار