خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج شهید تندگویان بیان کرد:

ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در شرایط کرونایی در حوزه تندگویان به صورت ویژه برگزار شد

ویژه برنامه های مناسبتی ماه مبارک رمضان در شرایط کرونایی به همت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت-جنوب) سازمان بسیج اداری و کارمندی خوزستان انجام شد .
کد خبر: ۹۲۴۶۸۰۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

سرهنگ‌پاسدار عباس ممبینی در این باره گفت: ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی جهت مبارزه با ویروس منحوس کرونا به صورت خاص و متنوع برگزار شد.

بنا به این گزارش ، با توجه به محدودیت هایی که به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط ستاد مبارزه با این بیماری اعمال شده بود ، این حوزه به منظور ترغیب و تشویق کارکنان و همشهریان به ماندن در خانه، برنامه های همه ساله این ماه را با تغییراتی به صورت خانگی (مجازی) و سیار برگزار کرد .

راه اندازی گروه های اجتماعی در قالب ختم مجازی قرآن کریم و پاسخ به مباحث شرعی و احکام ، مسابقات مجازی اذان و قرآن کریم ویژه فرزندان کارکنان صنعت نفت جنوب ، راه اندازی کارناوال های شادی و اجرای سرود در سطح کلانشهر اهواز و منازل کارکنان در ایام نیمه رمضان ویژه ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین اهدای نقاشی و دلنوشته توسط فرزندان کارکنان این صنعت به مدافعان سلامت بوده است .

سرهنگ پاسدار عباس ممبینی در ادامه افزود : اجرای دو مرحله رزمایش کمک های مومنانه به استعداد ۲۵۰۰ بسته کمک معیشتی ، گندزدایی و ضدعفونی مناطق مسکونی آلوده و جایگاه های عرضه سوخت ، اهدای دستکش و ماسک صلواتی به مردم از دیگر برنامه های این حوزه بوده است .
ایشان همچنین از طبخ و توزیع روزانه ۲۰۰ پرس غذای گرم از محل کمک های کارکنان و بسیجیان بابت توزیع در مناطق محروم تا پایان این ماه به استعداد ۶۰۰۰ پرس خبر داد .
وی خاطرنشان کرد: این حوزه در نظر دارد جهت پاسخگویی به شبهات و مسائل شرعی و مشاوره و روانشناسی خانواده کارکنان و راه اندازی گروه های مجازی صندوق بازی ویژه ترغیب و تقویت ارتباط والدین با فرزندان اقدامات لازم را انجام نماید .
ایشان نکته حائز اهمیت امسال را در ماه مبارک تلاش شبانه گروه های جهادی و عملیاتی این حوزه در ساخت و تکمیل مسجد روستای صفیره و برگزاری گشت های حفاظت خطوط و لوله نفتی با همکاری حراست این شرکت دانستند .
در پایان وی ضمن تشکر از فرماندهان پایگاه های بسیج جهت انجام با کیفیت ماموریت های محوله از آمادگی و مهیا شدن این حوزه جهت اجرای مرحله سوم رزمایش کمک های مومنانه به استعداد ۱۰۰۰ بسته کمک معیشتی خبر داد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار