خبرهای داغ:

عقب افتادگی استان سمنان در حوزه های گوناگون فرهنگی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه در حوزه های گوناگون فرهنگی استان دچار عقب افتادگی هستیم، گفت: باید با تلاش، وقت گذاری و کار مضاعف و جهادی این کم توجهی به بخش فرهنگ را جبران کرد.
کد خبر: ۹۲۴۶۱۱۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
عقب افتادگی استان سمنان در حوزه های گوناگون فرهنگیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرشید فلاح لاله زاری در دیدار با امام جمعه شاهرود با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ستاد هماهنگی و پیگیری است و یک دستگاه اجرایی نیست، افزود: در سالیان اخیر این اداره علاوه بر نظارت به مطبوعات و رسانه‌های مکتوب سر فصل کاری جدید بر اساس فعالیت شبکه‌های اجتماعی در دستور کار قرار داده است.
وی با بیان اینکه در حوزه‌های گوناگون فرهنگی استان دچار عقب افتادگی هستیم، اظهار کرد: باید با تلاش، وقت گذاری و کار مضاعف و جهادی این کم توجهی به بخش فرهنگ را جبران کرد.
فلاح از توسعه و گسترش فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد شاهرود خبر داد و تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان بهترین عملکرد را در استان داشته است که این امر جای تقدیر دارد.
وی با بیان اینکه این اداره کل نیازمند همراهی علما و امامان جمعه در مسایل فرهنگی است، اظهار کرد: باید برنامه‌ها و فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زیر نظر بزرگان دینی و ارزشی طراحی و اجرا شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری نشست‌های منظم شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود قدردانی کرد و از برگزاری همایش شورای فرهنگ عمومی استان خبر داد و افزود: این نشست با حضور شورای هشت شهرستان، فرمانداران، روسای ادارات و همچنین دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار و دستاورد‌های استان و دیگر استان‌ها برای ارتقای فرهنگ عمومی بررسی خواهد شد.
وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی استان منویات رهبری در حوزه‌های فرهنگی را در ۱۶ بسته دسته بندی کرده است، اظهار کرد: سر فصل‌های کاری شورای استان بر اساس این منویات طراحی شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ادامه داد: برای هر فصل مولفه‌هایی نوشته شده که در اختیار نماینده‌های دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورا قرار داده تا برنامه ریزی لازم برای آموزش انجام دهند.
وی گفت: نشست‌های آموزشی ادارات برای کارمندان، کارخانه‌ها برای کارگران، مدارس برای اولیاء و مربیان در این باره در نظر گرفته شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار