خبرهای داغ:

برگزاری مسابقات سردار دلها و خورشید جماران در سطح استان سمنان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری مسابقات مجازی سردار دلها و خورشید جماران به مناسبت ایام ارتحال امام راحل در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۵۵۵۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
برگزاری مسابقات سردار دلها و خورشید جماران در سطح استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود با بیان اینکه در مرکز استان به دلیل زرد بودن وضعیت شیوع کرونا امروز با حضور مسوولان ستاد مبارزه با کرونا تصمیم گیری خواهد شد تا چگونگی برگزاری آیین ارتحال امام راحل (ره) و شهدای ۱۵ خرداد تعیین شود، اظهار کرد: در شهر‌های دیگر استان که وضعیت سفید اعلام شده با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و هماهنگی با دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت محدود آیین‌های یاد شده برگزار می‌گردد.
وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) تاکید براین داشتند که نباید وقایع ۱۵ خرداد فراموش شود و انقلاب ما از این تاریخ شروع شده است، افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا به مانند سال‌های گذشته؛ اعزام زائران به مرقد آن حضرت نخواهیم داشت.
قندهاری با بیان اینکه در عصر ۱۴ خرداد رهبر معظم انقلاب اسلامی از صدا و سیما سخنرانی خواهند داشت، تصریح کرد: برنامه‌های تبلیغات محیطی با هماهنگی شهرداری آغاز شده است و همچنین در شبکه‌های اجتماعی هم مسابقاتی مانند وصیت نامه "سردار دلها" برگزار می‌شود که تاکنون با استقبال خوبی همراه بوده است.
وی از برگزاری مسابقه "خورشید جماران" برای دانش آموزان و مسابقه‌ای از وصیت نامه امام راحل (ره) برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: از تمامی دستگاه‌های اجرایی خواست برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام (ره) و شهدای ۱۵ خرداد در آذین بندی ادارات مشارکت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها