تجلیل معاونان استاندار از عملکرد مجموعه روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی و در مراسمی از عملکرد و زحمات مجموعه روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۲۴۴۲۵۰
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک این هفته بر فعالان عرصه روابط عمومی ،اظهار داشت: بر خود واجب دانستم به رسم قدردانی این جلسه را برگزار و از زحمات بی‌ شائبه مدیر و کارکنان روابط عمومی استانداری تقدیر و تشکر نمایم.

وی با بیان اینکه روابط عمومی اتاق شیشه ای یک سازمان است، عنوان کرد: مجموعه روابط عمومی با كمترين نيروی انسانی، تجهيزات و امكانات همواره بیش ترین فعاليت را برای انعکاس دستاوردهای یک سازمان دارند و حجم بالایی از فعالیت ها به آن واگذار شده است.

فیلی باشاره به اينكه در برخی از نهادها به دلیل حضور مجموعه روابط عمومی قوی و مستند سازی این افراد، علی رغم نداشتن فعالیت مطلوب رتبه های بالايی را كسب می كنند، افزود: برعکس این موضوع برخی از دستگاه ها علی رغم فعالیت های بسیار به دلیل نداشتن روابط عمومی قوی در ارزشیابی دستگاه ها ضعیف شناخته می شوند.

معاون عمرانی استاندار در بخش دیگری از سخنانش، تاکید کرد: بدون شک هرچه دنیا به سمت پیشرفت حرکت می کند نیاز به متخصصین روابط عمومی بیشتر می شود.

سید حشمت الله صمیمی دوست معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین ضمن گرامیداشت هفته روابط عمومی ، اظهار داشت: روابط عمومی نقش مهمی در تحقق اهداف دستگاه ها و دولت دارد.

وی گفت: نیروهای روابط عمومی باید بهترین و کارآمدترین نیروهای هر مجموعه باشند، چرا که به عنوان سخنگوی مجموعه باید خدمات را منعکس کنند.

صمیمی دوست عنوان کرد: مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی و رسانه ای مهم ترین كاركرد روابط عمومی ها به شمار می رود.

سید محمد تقوی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی ، اظهار داشت: روابط عمومی هنر هشتم، مغز متفکر و گوش و چشم سازمان ها است.

وی با تاکید بر اینکه نگاه موجود به اکثر واحدهای روابط عمومی در کشور یک روابط عمومی سنتی و با رویکرد مراسم گرایی و تبلیغاتی و تشریفاتی است، بیان کرد: امروز باید نگاه ها تغییر کرده و روابط عمومی به عنوان اتاق فکر و تحلیل گر سازمان شناخته شود.

تقوی غیر مرتبط بودن تحصیلات دانشگاهی شاغلین در روابط عمومی را یکی از چالش های پیش رو این فن عنوان کرد و افزود: این ضعف ساختاری موجب نداشتن خروجی مطلوب و اثرگذار در برخی از سازمان ها شده است.

وی بر لزوم تغییر نگاه مدیران ارشد سازمان ها به روابط عمومی از رویکرد مراسم گرایی وتبلیغاتی به کارشناسی وحرفه ای گرایی تاکید کرد و گفت: در صورت اختصاص کد اعتباری خاص به حوزه روابط عمومی باتوجه به وظایف متعدد این مجموعه می توان شاهد تحول در کارکرد این حوزه تخصصی بود.

در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از زحمات مدیرکل و کارشناسان حوزه روابط عمومی استانداری تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار