خبرهای داغ:

توزیع ۴ هزار بسته معیشتی به همت دفتر آستان قدس رضوی شاهرود

مسئول دفتر آستان قدس رضوی شاهرود از توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۳۶۳۷
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
توزیع ۴ هزار بسته معیشتی به همت دفتر آستان قدس رضوی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مرتضی احمدیان در مراسم توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه با عنوان «سفره‌های مهربانی» در مسجد الهادی شهرک البرز شاهرود با بیان اینکه این دفتر از ابتدای شروع ویروس کرونا، فعالیت‌ها و کمک‌های مختلفی ارائه کرده که توزیع چهار هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان برای نیازمندان از آن جمله است، افزود: این طرح آخرین مرحله رزمایش در ماه مبارک رمضان است.
وی با اشاره به اینکه دفتر آستان قدس رضوی در شاهرود از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از ۶ هزار بسته معیشتی برای نیازمندان تهیه و توزیع کرده، ادامه داد: تا نیمه شعبان ۲ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی و از نیمه شعبان تا نیمه ماه مبارک مضان هم ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی دیگر بین این افراد توزیع شد.
مسئول دفتر آستان قدس رضوی تصریح کرد: یکهزار و ۵۰۰ بسته معیشتی امروز در آخرین روز‌های ماه رمضان با عنوان سفره‌ها مهربانی با مشارکت خیران، کانون‌های خادم یاری، کانون‌های مساجد، مراکز امداد محله و قرارگاه‌های محله‌ای تهیه و توزیع می‌شود.
احمدیان با بیان اینکه در همه بسته‌های این دوره، اقلام فرهنگی و تبرک آستان قدس رضوی هم قرار دارد، تاکید کرد: درماه رمضان بیش از ۲۴ هزار وعده غذایی برای نیازمندان در این شهرستان توزیع شد.
وی سرکشی از بیمارستان‌های شهر و اطعام بیماران و کارکنان و پرستاران را بخش دیگری از خدمات این دفتر در ایام مبارزه با ویروس کرونا عنوان کرد.
رییس دفتر آستان قدس رضوی در شاهرود گفت: خادمیاران در این شهرستان با شناسایی نیازمندان محله‌ها، خرده بدهی‌های آن‌ها را که مدت‌ها در برخی از واحد‌های تجاری بلاتکلف بوده، تسویه کردند.
امام جمعه شاهرود هم در این مراسم گفت: با شروع ویروس کرونا در کشور، روز‌های ویژه‌ای را گذرانده و خدمت رسانی، کمک و مجاهدت‌ها فراوانی را شاهد بودیم.
حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی افزود: در این ایام ماه مبارک رمضان با کمک خیران بخشی از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد شدند و بخش دیگری هم بزودی آزاد خواهند شد.
وی با گرامیداشت روز قدس تاکید کرد: امام راحل ما را گونه‌ای تربیت کرده است که آسیب دیدگان همه دنیا مورد توجه و کمک ملت ایران هست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار