خبرهای داغ:
آرزو یوسفی
آیت الله یعقوبی:

مسئله فلسطین، موضوعی انسانی اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اهمیت روز قدس و گرامیداشت پررنگ آن گفت: مسئله فلسطین موضوعی نه عربی فلسطینی بلکه انسانی اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۴۳۵۶۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی با اشاره به‌روز جهانی قدس اظهار کرد: امسال نتوانستیم همچون سالیان گذشته به راهپیمایی روز قدس برویم اما با استفاده از بیانات رهبر انقلاب برای زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی خود الگوبرداری می‌کنیم.

وی با تأکید بر ویژگی‌های سرزمین قدس خاطرنشان کرد: نام مسجدالاقصی در قرآن آمده و قدس سرزمین مقدسی است که جایگاه معراج پیامبر بوده اما متأسفانه بیش از ۷۰ سال مورد اشغال است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه این اشغال به‌دست پلیدترین انسان‌ها اتفاق افتاده است، افزود: آنهایی مردم بومی فلسطین را آواره کرده‌اند و با جمع‌کردن برخی انسان‌ها از کشورهای دیگر، برای خود مجموعه‌ای درست کرده‌اند، بزرگ‌ترین ظلم و جنایت را در تاریخ کنونی انجام داده‌اند.

وی این اقدامات را جنایتی از سوی عده‌ای جنایتکار توصیف کرد و گفت: انگلیس خبیث به همراه تعدادی دیگر از مستکبران در این راستا اقدام کردند و این اقدام جنایتکارانه را به انجام رسانده‌اند و رژیمی جعلی ایجاد کردند.

امام‌جمعه بجنورد با تأکید بر اینکه مسئله فلسطین تمام نشده است، تصریح کرد: این مسئله تمام‌شدنی و فراموش‌شدنی نیست و این مرکز و پایگاه پیغمبران باید آزاد شود و این موضوع مسئله عربی، فلسطینی نیست بلکه موضوعی انسانی و اسلامی است.

وی در انتها گفت: جوانان فلسطینی اکنون بیدار شده‌اند و به دنبال حق خود هستند و این جریان ادامه دارد به‌نحوی‌که روز قدس به‌عنوان آرمان اسلامی، دینی و قرآنی بوده و باید همه‌ساله پررنگ‌تر باشد و دشمنان بدانند که این روز فراموش‌شدنی نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار