فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد؛

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در رودبار با توزیع ۵ هزار بسته غذایی انجام شد/مرحله سوم همزمان با عید فطر با توزیع ۳۶ هزاربسته غذایی در استان صورت خواهد گرفت

حسین معروفی گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه ۵ هزار بسته غذایی به ارزش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بین محرومین و نیازمندان شهر رودبار جنوب توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۴۳۵۲۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سردارحسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت : بنا به فرمان امام خامنه ای ( مدظله العالی) قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در کشور با هدف کمک به افرادی که از نظر شغلی و معیشت در دوران شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شدند، تشکیل شد‌.

وی افزود : ما نیز بنا به فرمان امام این قرارگاه را در کرمان تشکیل دادیم و توانستیم در این مدت اقدامات خوبی را در مرکز استان و شهرستان ها در زمینه خدمت رسانی به این افراد انجام دهیم.

سردار معروفی گفت : امروز به کمک سپاه پاسداران، بسیج مستضعفان، کمیته امداد، ستاد اجرایی امام (ره)، بنیاد مستضعفان و خیرین ۵ هزار بسته غذایی پیش بینی شده است که ۲ هزار بسته متعلق به بنیاد مستضعفان و ۳ هزار بسته متعلق به سپاه پاسدارن، بسیج مستضعفین و خیرین است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ارزش ریالی هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است، اظهار کرد: در این زمینه مددجویان کمیته امداد را هم در نظر گرفتیم و از این تعداد ۵۰۰ بسته در بین مددجویان کمیته امداد شهر رودبار جنوب و ۵۰۰ بسته در بین مددجویان کمیته امداد زهکلوت توزیع می شود.

سردار معروفی با بیان اینکه این کمک ها ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: مرحله سوم کمک مومنانه به مناسبت عید سعید فطر، روز قدس و پیروزی و آزاد سازی خرمشهر با پیش بینی ۳۶ هزار بسته اجرا خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این کمک ها در همه زمینه ها به ویژه جهیزیه و آب شرب روستاها به ویژه در مناطق جنوبی استان ادامه خواهد داشت .

 

 

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار