مدیر سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه سلمان در گفتگو با«بسبج »:

روز قدس نشاندهنده عدل در مقابل ظلم است

مدیر سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه سلمان گفت: روز قدس یک پیام دارد و این نشان دهنده این است که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی‌رود هرچند که این ظلم از پشتیبانی بزرگترین دولت‌های عالم برخوردار است.
کد خبر: ۹۲۴۳۳۵۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
سرهنگ پاسدار علیرضا بخته ای، مدیر سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار بسبج در زاهدان با اشاره به اهمیت روز قدس، گفت: روز قدس روز صف بندی حق علیه باطل است، روز قدس نشاندهنده عدل در مقابل ظلم است.

وی با تاکید بر این مطلب که روز قدس فقط روز فلسطین نیست بلکه روز امت اسلامی است، افزود: این روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیزم است که به دست متجاوزان اشغالگران مداخله کنندگان قدرت‌های استکبار به جان ملت اسلامی افتاده است.

سرهنگ بخته‌ای ادامه داد: استکبار در طول این سال‌ها سعی کرده روز قدس را که نماد حق علیه باطل است را تضعیف کند.

مدیر سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: روز قدس یک پیام دارد و این نشان دهنده این است که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی‌رود هرچند که این ظلم از پشتیبانی بزرگترین دولت‌های عالم برخوردار است.

بخته ای تصریح کرد: روز قدس امسال با سال‌های قبل به علت ویروس کرونا و فاصله گذاری اجتماعی متفاوت تر و به شیوه جدیدی در ایران اسلامی و کشورهای دنیا با بیانات ارزشمند و کلیدی مقام معظم رهبری از رسانه ملی و دیگر رسانه‌های بین‌المللی و شبکه ها پخش مستقیم برگزار خواهد شد، که انشالله موجب بیداری بیش از پیش ملت‌ها و زوال و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد، دشمنان و استکبار جهانی کور خوانده‌اند که بتوانند  فلسطین را از نقشه جغرافیایی جهان متوقف یا حذف کنند.
ارسال نظرات