خبرهای داغ:
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی:

روز قدس تیری به قلب توطئه فراموشی مسئله فلسطین است

شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه به مناسبت روز جهانی قدس تأکید کرد: روز قدس تیری به قلب توطئه فراموشی مسئله فلسطین است.
کد خبر: ۹۲۴۳۲۲۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛متن کامل بیانیه شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی قدس به شرح ذیل منتشر شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالهای متمادی است که سعی می شود مسئله قدس فراموش شود. روز قدس، درست تیری است به قلب این توطئه؛ حرکتی است برای خنثی کردن این توطئه خباثت‌آمیزی که استکبار و صهیونیسم و طرفداران و همکارانشان دست به یکی کرده‌اند تا به‌کلّی مسأله فلسطین را به دست فراموشی بسپارند.         مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

جهان اسلام و ملت‌های آزادی‌خواه پرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در روز باشکوه قدس در فضای مجازی برمی‌افرازند.

روز جهانی قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد رویارویی تمامی حق در برابر تمامی باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌ دیده فلسطین است.

در آستانه برگزاری راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس شاهد هستیم مسأله فلسطین کانون اصلی توجهات بین‌المللی قرار گرفته است و از یک سو وحدت و اتحاد امت اسلامی و حق طلبان و آزادی خواهان جهان، حول محور قدس شریف را رقم زده است و از سوی دیگر شیوع ویروس کرونا این اجتماع عظیم سراسری را تحت الشعاع قرار داده است و این در حالی است که رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه ای آن به ویژه مثلث شیطانی آمریکا، اسرائیل و دولت‌های مرتجع عربی منطقه بیش از هر دوره تاریخی منزوی و در ضعف و استیصال قرار گرفته اند و چشم امیدشان به این است که از ویروسی نامعلوم و منحوس که بعید نیست ساخته دست خودشان باشند مدد بگیرند.

امروز دیگر روز قدس از قالب یک روز نمادین و مناسبتی درآمده و به یک گفتمان فراگیر در بین کشورهای اسلامی و ملت‌های آزادی‌خواه جهان تبدیل شده است.

"من این فرمانده بزرگ را شهید قدس، شهید قدس، شهید قدس می‌نامم". این تاکید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس در روز ۱۶ دی ۹۸ و در مراسم تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در تهران به خوبی نشان‌دهنده جایگاه فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران برای جبهه مقاومت و به‌خصوص آرزومندان آزادی قدس است. روز قدسی که با سال‌های گذشته یک تفاوت ویژه دارد. در روز قدس امسال جای شهید قاسم سلیمانی خالی است و این اولین روز قدس بدون حضور سردار مقاومت به حساب می‌آید.

بی‌شک با خون حاج قاسم سلیمانی قدس آزاد خواهد شد و حضور آمریکا در منطقه پایان خواهد یافت. شهید سلیمانی راهبردها را به رویکردهایی تبدیل کرد که منجر به عقب‌نشینی اسرائیل شد، زمانی که حاج قاسم و حاج عماد مسئولیت‌های خود را بر عهده گرفتند احساس کردیم که پیروزی نزدیک است.

در پایان ما دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان با اعلام حمایت از آرمان مردم مظلوم فلسطین، با حضور پر شور خود در  همه عرصه ها به ویژه فضای مجازی، با بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) پیمان می‌بندیم و به صهیونیست جهانی اعلام می کنیم ما هر کدام یک قاسم سلیمانی هستیم و به زودی با آزادسازی قدس شریف مشتی محکم بر هیمنه پوشالی استکبار جهانی خواهیم زد و از آحاد ملت شهید پرور و قهرمان ایران می‌خواهیم با حفظ هوشیاری، وحدت و انسجام خود در برابر دسیسه های استکبار جهانی و در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار کما فی السابق در صحنه حضور داشته باشند.

والسلام

شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار