فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفتگو با«بسیج»:

روز قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت:طرح نامشروع معامله قرن هیچ گونه جنبه کاربردی و عملی ندارد این طرح روند فروپاشی اسرائیل را سریع‌تر می کند.
کد خبر: ۹۲۴۳۲۲۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
سرهنگ پاسدار محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص اهمیت روز قدس گفت: قدس مسئله اول جهان اسلام و قبله اول مسلمین است .
 
وی افزود: روز قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است .
 
سرهنگ هراتی بیان کرد: روز قدس، روز مبارزه با غده سرطانی بشریت اسرائیل غاصب است صهیونیست‌های غاصب بدانند مسلمانان جهان تحت هرشرایطی از حقوق به حق ملت مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند.
 
فرمانده سپاه شهرستان  ایرانشهر بیان کرد: روز قدس چیز کوچکی نیست روز قدس یک روزجهانی است و پیام جهانی دارد و به فرموده رهبر انقلاب حضرت امام خامنه‌ای نماد صف بندی حق در مقابل باطل است، روز قدس و اهمیت این روز آرمانی شریف است که پایگاه محکم آن در دل مردم آزاده جهان است.
 
این مسئول در خصوص معامله قرن گفت: معامله قرن همانند دیگر توطئه‌های آمریکا در منطقه با شکست مواجه خواهد شد معامله قرن طرح کاملا شکست خورده ای است، شکست طرح چنان آشکار است که صهیونیست‌ها خود به ان اذعان دارند.
 
هراتی در پایان خاطر نشان کرد: واکنش‌های گسترده علیه آن در جهان اسلام و حتی بسیاری از شخصیت‌های غیر مسلمان غربی به را افتاده است، این طرح نامشروع هیچ گونه جنبه کاربردی و عملی ندارد این طرح روند فروپاشی اسرائیل را سریع‌تر می کند در کل معامله قرن فکر وایده احمقانه ترامپ قمار باز است.
ارسال نظرات