خبرهای داغ:

اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر در بام ایران

آئین اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۲۹۷۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: ۳۷ اثر برگزیده در چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند.

البرز لله گانی با اعلام این خبر اظهار کرد: برای برگزاری چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان چهارمحال و بختیاری، تعداد ۷۸۶ اثر به دبیرخانه ارسال شد، که ۲۴۶اثر مکتوب، ۲۸۵ اثر مجازی، ۱۳۳ اثرعکس ، ۱۵ اثر موشن گرافی، ۹۳ اثر رادیو و ۱۴ اثر در بخش فیلم آزاد بوده است.

این مقام مسئول افزود: آثار ارسال شده در حوزه خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، مقاله، فیلم و عکس و موشن گرافی با موضوعات؛ دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، مبارزه با آسیب اجتماعی، بسیج و حوزه‌های اقدام، مسایل صنفی خبرنگاران و بصیرت و دشمن شناسی، مسایل اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، محرومیت‌زدایی و بخش ویژه جشنواره گام دوم بود.

لله گانی خاطرنشان کرد: ۳۷ اثر برگزیده پس از اعلام نظر هیئت داوران انتخاب و امروز ۳۱ اردیبهشت ماه با حضور مسوولان استانی معرفی و تجلیل شدند.

به گفته وی، مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان چهارمحال و بختیاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت اصحاب رسانه با حضور نفرات برگزیده و مسئولان استانی در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

در این مراسم سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به ایراد سخن پرداخت و رسالت اصحاب رسانه را تبیین کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار