خبرهای داغ:

لزوم توسعه رشته‌های هنری در شاهرود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: با توجه به ظرفیت خوب شاهرود در پرورش عالمان و هنرمندان بزرگ، توسعه و گسترش رشته‌های هنری در دانشگاه‌های این شهرستان ضرورت دارد.
کد خبر: ۹۲۴۲۸۵۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان در نشست با معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود گفت: حضور عالمان، هنرمندان و فرهیختگان برجسته در این شهرستان نشان از ظرفیت خوب شاهرود در تربیت هنرمندان بزرگ دارد.
وی در ادامه تصریح کرد: یکی از گام‌های ضروری در راستای تحقق این مهم گسترش و توسعه رشته‌های هنری در دانشگاه‌های شاهرود است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود ضمن اشاره به کارنامه درخشان دانشگاه آزاد شاهرود در زمینه علمی گفت:این دانشگاه می‌تواند با گسترش رشته‌های هنری در این حوزه نیز افتخارآفرینی کند.
مهدیان تاکید کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در خصوص گسترش فرهنگ و هنر این شهرستان آماده همکاری با مراکز دانشگاهی است.
درادامه واحدی، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرودگفت:این دانشگاه درجهت توسعه آموزشی وفراوانی رشته‌های تحصیلی قدم‌های خوبی برداشته است.
وی افزود:به منظور استقبال از رشته‌های هنری، دورشته هنری ارتباط تصویری وگرافیک از ابتدای سال تحصیلی فعالیت خود را دردردانشگاه ازاد شاهرودآغاز کرده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها