خبرهای داغ:

اهدا ۶۰۰ بسته معیشتی جامعه ورزش شاهرود به خانواده های نیازمند+ تصاویر

در راستای رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه، ۶۰۰ بسته معیشتی توسط جامعه ورزش و جوانان شهرستان شاهرود به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا این شهرستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی اهدا شد.
کد خبر: ۹۲۴۲۷۲۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رزمایش "همت جوانانه، کمک مومنانه"، لبیک جامعه ورزش و جوانان شهرستان شاهرود به فرمان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به جهت رسیدگی به نیازمندان و محرومان با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان و جمعی از جامعه ورزش و جوانان شهرستان در سالن بدمینتون شاهرود اجرا شد.
در این برنامه ۶۰۰ بسته معیشتی اهدایی جامعه ورزش شهرستان شاهرود به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا اهدا شد.
تقدیر از هیأت‌های ورزشی فعال در امر کمک به نیازمندان در راستای این رزمایش و ارائه گزارش توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در خصوص رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه از دیگر برنامه‌های این مراسم بوده است.
نادر فخری فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در این مراسم ضمن تشکر از مردم خوب و فهیم شهرستان برای همکاری و همراهی در مبارزه با کرونا و همچنین اجرای رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه آنان، ابراز کرد:با همدلی، همکاری و انسجام در سه جبهه کنترل و پیشگیری، جبهه درمان و جبهه مواسات و کمک‌های مو منانه ائمه جمعه، مردم و مسئولین شهرستان خوب عمل کردند.
وی اضافه کرد: در جبهه مواسات و کمک مومنانه نیز با تلاش شبانه روزی امام جمعه محترم، سپاه، شهرداری و مردم کار‌های بی نظیری انجام شد و مردم و مسئولان خودجوش برای کمک مومنانه وارد عمل شدند.
در پایان ضمن تشکر از ائمه جمعه و جماعات، مردم و مسئولین از همکاری مجموعه ورزش و جوانان استان و شهرستان به جهت تهیه بسته‌های معیشتی و همکاری در جبهه کنترل و پیشگیری و راه اندازی نقاهتگاه شهرستان تقدیر و تشکرنمود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در حاشیه این مراسم به خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: از دو هزار بسته معیشتی توزیع شده در استان سمنان، ۶۰۰ بسته به شهرستان شاهرود تعلق گرفت که هزینه‌های آن از محل کمک‌های مردمی، قهرمانان، سازمان‌های مردم نهاد و هیئت‌های ورزشی تامین شده است.
مجتبی جانعلی با بیان اینکه، ارزش ریالی هر بسته ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است افزود: این بسته‌ها در مناطق کم برخودار توزیع می‌شود.
وی از اختصاص ۱۶ میلیون تومان تسهیلات بانکی برای باشگاه‌های ورزشی خبر داد و بیان کرد: هشت میلیون تومان این تسهیلات برای پرداخت حقوق کارکنان است و ۵۰ میلیون تومان نیز تسهیلات بانکی برای ورزشکاران و دو میلیون تومان وام با سود ۴ درصد نیز برای مربیان در نظر گرفته شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها