فرمانده سپاه سواکوده:

ماه رمضان در سوادکوه حال و هوای دفاع مقدس به خود گرفت

فرمانده سپاه سوادکوه با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان، حال و هوای دفاع مقدس دارد، اضافه کرد:‌مرحله سوم این رزمایش هفته بعد و در عید فطر اجرا می شود.
کد خبر: ۹۲۴۲۲۹۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ سید موسی حسین نژاد فرمانده سپاه سوادکوه در حاشیه رزمایش کمک مومنانه، با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه ویژه ماره رمضان، از توزیع ۶ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم این رزمایش خبر داد و گفت:‌ارزش ریالی هر بسته بیش از ۳۰۰ هزار تومان بوده است.

فرمانده سپاه سواکوده بااعلام اینکه ۲ هزار و ۳۵۶ از افراد نیازمند در این شهرستان مورد حمایت کمک مومنانه قرار گرفته اند، افزود:‌شناسایی جامعه هدف علاوه بر نهاد‌های حمایتی، توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج انجام گرفت.

به گفته حسین نژاد بسته‌های معیشتی بعد از تهیه و آماده سازی در اختیار پایگاه های مقاومت برای توزیع بین نیازمندان قرار میگیرد.

فرمانده سپاه سوادکوه در پایان  با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان، حال و هوای دفاع مقدس دارد اضافه کرد:‌مرحله سوم این رزمایش هفته بعد و در عید فطر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 
ارسال نظرات
پر بیننده ها