خبرهای داغ:
همزمان با آخرین روز اردیبهشت؛

برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر در بام ایران

آئین اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر در استان چهارمحال و بختیاری برگزار همزمان با آخرین روز از اردیبهشت برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۴۲۱۴۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به خبرنگار ما گفت: ۳۷ اثر برگزیده در چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند.

البرز لله گانی با اعلام این خبر اظهار کرد: برای برگزاری چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان چهارمحال و بختیاری، تعداد ۷۸۶ اثر به دبیرخانه ارسال شد، که ۲۴۶اثر مکتوب، ۲۸۵ اثر مجازی، ۱۳۳ اثرعکس ، ۱۵ اثر موشن گرافی، ۹۳ اثر رادیو و ۱۴ اثر در بخش فیلم آزاد بوده است.

این مقام مسئول افزود: آثار ارسال شده در حوزه خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، مقاله، فیلم و عکس و موشن گرافی با موضوعات؛ دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، مبارزه با آسیب اجتماعی، بسیج و حوزه‌های اقدام، مسایل صنفی خبرنگاران و بصیرت و دشمن شناسی، مسایل اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، محرومیت‌زدایی و بخش ویژه جشنواره گام دوم بود.

لله گانی خاطرنشان کرد: ۳۷ اثر برگزیده پس از اعلام نظر هیئت داوران انتخاب و روز ۳۱ اردیبهشت ماه با حضور مسوولان استانی معرفی و تجلیل خواهند شد.

به گفته وی، مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان چهارمحال و بختیاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت اصحاب رسانه با حضور نفرات برگزیده و مسئولان استانی در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار