رزمایش همدلی و احسان بسیج دانشجویی کهیلویه و بویراحمد با توزیع 2750 بسته معیشتی برگزار شد

رزمایش همدلی و احسان بسیج دانشجویی به یاد 88 دانشجوی شهید کهگیلویه و بویراحمد با توزیع 2750 بسته معیشتی بین اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۲۱۰۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, رزمایش همدلی و احسان بسیج دانشجویی کهیلویه و بویراحمد عصر امروز با حضور جانشین فرمانده سپاه فتح استان، رئیس دانشگاه یاسوج ، مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد  و جمعی از خبرنگاران در یاسوج آغاز شد.

این رزمایش از سوی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و همچنین گروه های جهادی بسیج و تشکل های دانشجویی  برگزار شد . 

 جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین  با تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) گفت: در استمرار مرحله دوم کمکهای مومنانه 2750  بسته معیشتی به یاد 88 دانشجوی شهید استان بین نیازمندان توزیع می شود.

سرهنگ جهانگیر انصاری گفت: مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه 20 اردیبهشت امسال همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و قرار است تا عید سعید فطر ادامه داشته باشد.

وی ابراز داشت: در صورت نیاز،  بعد از عید سعید فطر نیز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه  در استان برگزار و بسته های معیشتی و کمک های نقدی  به اقشاری که در اثر ویروس منحوس کرونا متحمل  آسیب شده اند داده خواهد شد.

مسوول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین با اشاره به اینکه این رزمایش به یاد 88 شهید دانشجوی کهگیلویه و بویراحمد  برگزار شده است گفت: بسته های معیشتی در این مرحله بین محرومین سراسر استان  توزیع می شود.

سید مسعود پرهیزگار افزود : این بسته های معیشتی شامل برنج, روغن, ماکارونی, رب گوجه و حبوبات است که 30 گروه جهادی کار توزیع آنها در سراسر استان را برعهده دارند.

وی بیان کرد: بسیج دانشجویی و گروه های جهادی بسیج از ابتدای شیوع ویروس کرونا در زمینه  تولید ماسک, ماده ضدعفونی کننده, دستکش و ... همکاری های زیادی کرده اند و پس از  فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کمک های مومنانه نیز به فعالیت پرداختند  و این اقدامات ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار