ادامه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه؛

توزیع 195 بسته معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در باباحیدر

حوزه مقاومت بسیج شهر باباحیدر با همکاری تعدادی از موسسات خیریه، 195 بسته کمک معیشتی را تهیه و بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع کرد.
کد خبر: ۹۲۴۱۸۸۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ در شبهای ماه مبارک رمضان همه چیز حس و حال عجیب تری دارد و هر کاری به صورت ویژه تر پیش خداوند اجر دارد لذا بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام حسین(علیه السلام) شهر باباحیدر با همکاری موسسه خیریه خاتم الانبیاء، موسسه فرهنگی پژوهشی، موسسه نیکوکاران، موسسه چهارده معصوم  باباحیدر و همچنین هیئت رزمندگان اسلام  بخش باباحیدر، 195 بسته معیشتی را تهیه و بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در این بخش توزیع کردند.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی، فرمانده سپاه ناحیه فارسان ضمن تقدیر از کمک های سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام که نقش عمده ای در تامین این کمک ها داشت گفت: مردم و موسسات خیریه هرکدام به شکلی چه با کمک های نقدی و چه با کمک های مادی و اقلامی سعی داشتند تا در این کار خیر سهیم باشند و این نشان از درک بالای این مردم دارد.

وی افزود: به لطف خدا این کمک ها ادامه دار خواهد بود و همزمان با عید سعید فطر مرحله سوم کمک های مومنانه نیز توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار