با آغاز هفته روابط‌عمومی

بازدید عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران از اداره‌کل روابط‌عمومی همزمان با آغاز هفته روابط‌عمومی

ایرج نیک‌اختر،عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران در نخستین روز از هفته روابط‌عمومی، از بخش‌های مختلف اداره‌کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران بازدید کرد.
کد خبر: ۹۲۴۱۷۹۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، ایرج نیک‌اختر،عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران در نخستین روز از هفته روابط‌عمومی، از بخش‌های مختلف اداره‌کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران بازدید کرد.
 

 وی با تبریک فرارسیدن هفته روابط‌عمومی، از اهتمام همکاران روابط‌عمومی بانک صادرات ایران در اطلاع‌رسانی لحظه‌ای اخبار و رویدادها، دروازه‌بانی خبر، رصد رسانه‌ها و فضای مجازی، توجه به موضوعات درون‌سازمانی و... تقدیر کرد.

 نیک‌اختر حضور نیروی انسانی مجرب را لازمه حرکت رو به رشد هر سازمان توصیف کرد و افزود: توجه سازمان به نیروی انسانی اهمیت زیادی دارد و روابط‌عمومی نقش بسیار مهمی در انتقال نگاه سازمان به نیروی انسانی خود ایفا می‌کند.

 عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران با اشاره به سابقه طولانی و تأثیرگذار بانک صادرات ایران در اقتصاد کشور، توجه بیشتر به مشتری‌مداری را لازمه موفقیت روزافزون بانک دانست و گفت: اعتماد مردم به بانک صادرات ایران سرمایه گران‌قدری است که باید از آن به درستی صیانت شود و در این میان روابط‌عمومی نقش‌آفرینی مؤثر و مهمی دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار