خبرهای داغ:
استاندار همدان

نقش روابط عمومی‌ها بی‌بدیل و اثربخش است

استاندار همدان گفت: نقش روابط عمومی‌ها یک نقش بی‌بدیل و غیر قابل جایگزین و اثربخش است و قرار گرفتن در این منصب نیز نیاز به عشق و علاقه و علم و دانش فن و هنر است.
کد خبر: ۹۲۴۱۷۹۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳

نقش روابط عمومی‌ها بی‌بدیل و اثربخش استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید سعید شاهرخی در گردهمایی روابط عمومی‌های استان همدان با بیان اینکه فلسفه وجود و حضور ما در مسئولیت برای خدمت به مردم است، اظهار داشت: فلسفه وجود روابط عمومی‌ها ایجاد یک پل ارتباطی بین مدیران، مسئولین مختلف اجرایی با مردم که ولی نعمت‌های ما هستند، است.

وی با بیان اینکه اگر این پل محکم و قوی هوشمند و دوجانبه‌ای باشد می‌تواند خیلی از فعالیت‌های انجام شده را موثر و مفید کند، گفت: این پل می‌تواند کمک کند دستگاه های اجرایی هدفمند حرکت کند.

استاندار همدان عنوان کرد: نقش روابط عمومی‌ها یک نقش بی‌بدیل و غیر قابل جایگزین و اثربخش است و قرار گرفتن در این منصب نیز نیاز به عشق و علاقه و علم و دانش فن و هنر است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی باید هم انگیزه داشته باشد و هم مجهز به دانش و علوم ارتباط باشد، عنوان کرد: باید امکانات و تجهیزات و سایر ملزومات مورد نظر برای انجام وظیفه محیا باشد.

شاهرخی یادآور شد: در مواقعی که امکان ارتباط گیری با مردم نیست باید با ورود رسانه‌ها وسعت عمل را گسترش دهیم و با بهره‌مندی از این ظرفیت برای اطلاع رسانی و کسب خبر و افکار سنجی عمومی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در استان همدان برای ساماندهی این ارتباط که یک ضرورت است، سند اطلاع رسانی تدوین شده است، گفت: یکی از مهمترین کارها اطلاع رسانی است و هدف آن ارتباط دستگاه‌های مختلف با رسانه‌های مختلف است.

استاندار همدان با بیان اینکه وظیفه اجرایی مسئولین روابط عمومی‌ها در طول سال اجرای سند اطلاع رسانی در دستگاه است، گفت: افتخار ما این است که خدمتگزار مردم هستیم بنابراین باید ارتباط نزدیک و صمیمی با مردم داشته باشیم.

وی ابراز داشت: زمانی ما شرایط واقعی را درک می‌کنیم که در بین آحاد مختلف مردم باشیم و این بخش کوچکی از جامعه هدف ما است.

شاهرخی با بیان اینکه باید از ابزار و امکاناتی که در اختیار داریم استفاده کنیم، تصریح کرد: باید سرمایه‌گذاری کنیم و بهترین نیروها و متخصص‌ترین افراد در روابط عمومی به کار بگیریم .

وی با بیان اینکه روابط عمومی یک فن و علم و هنر است، گفت: افراد خوش ذوق و علاقمند و عاشق مردم را در این منصب‌ها به کار بگیریم.

استاندار همدان با بیان اینکه روابط عمومی به تنهایی نمی‌تواند ارتباط موثری را در جامعه هدف خود داشته باشد، با اشاره به ظرفیت استان همدان گفت: استان همدان از بهترین افراد و ظرفیت‌ها از اصحاب رسانه برخوردار است.

وی با بیان اینکه در جریان تضارب افکار هست که رشد و توسعه رقم می‌خورد، افزود: در جریان‌های نقدهای سازنده است که مسیر‌ها اصلاح خواهد شد.

شاهرخی با اشاره به اینکه بین نقدهای خیرخواهانه و تخریب کننده فاصله است، گفت: اصحاب رسانه ما کمتر دنبال حاشیه‌سازی هستند.

وی با بیان اینکه ما مصمم هستیم که همه انرژی و وقت خود را صرف خدمت به مردم کنیم، افزود: خوشبختانه استان همدان به دور از هر گونه حاشیه توجه‌اش را برای خدمت به مردم جلب کرده است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار