خطیب جمعه شهرستان کوهبنان:

رسیدگی به خواسته های کارگران ذغالسنگ در سال جهش تولید /نهادهای حمایتی باید وارد عرصه خدمت شوند تا کمک های خاص به این قشر ارزشمند انجام شود.

حجت الاسلام جعفری گفت: مردم همانند دوران دفاع مقدس خدمتگزاری کردند لذا در ثبت افتخارات این دوران در ایثار و همکاری مردم باید آثار هنری شبیه به کارهای شهید آوینی خلق شود .
کد خبر: ۹۲۴۱۷۰۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان  ، نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام عباس جعفری در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

حجت الاسلام عباس جعفری گفت: حضرت علی (ع) مجسمه تقوا، بندگی و خدمت به بندگان خدا است در حالی که در آخرین وصیت خود به امام حسن(ع) و امام حسین (ع) می فرماید شما را به تقوای الهی سفارش می کنم تا به طرف دنیا نروید.

 

وی خاطر نشان کرد: باید همواره در مسیر اهلبیت حرکت کنیم ولی و رهبر خود را بشناسیم اینجاست که تمام امورات زندگی انسان تنظیم و راه همواره می شود.

 

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: در چنین روزی مولای متقیان به شهادت رسید لذا آغاز امامت کریم اهلبیت را داریم و در دهه اکرام قرار داریم مقام معظم رهبری کمک مومنانه را بیان کردند که کارهای بسیار خوبی در این راستا تاکنون انجام شده است .

 

حجه الاسلام جعفری با استناد به بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ابراز داشت: ایشان از مجموعه ستاد ملی مبارزه با کرونا ابراز رضایت کردند و بهترین مدال را به پزشکان و پرستاران خط مقدم دادند و آنان را جز مدافعان سلامت و شهدای این عرصه معرفی کردند .

 

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: مقام معظم رهبری (مد ظلله العالی) گروهای جهادی که به کمک کادر سلامت آمدند را تحسین کردند در حالی که ملت ایران اسلامی در این عرصه خوب درخشید صبر و بردباری ، عدم حرص و ولع ، فداکاری گروههای جهادی ستودنی است .

 

حجه الاسلام جعفری اظهار داشت: نقش خانواده در ایام بیماری کرونا و بهره مندی از فضای معنوی ، کمک خیرین به نیازمندان ، افزایش تولید اقلام پزشکی ملموس تر شد در حالی که اسلام بر این نقش تاکید فراوان دارد.

 

حجت الاسلام جعفری گفت: مردم همانند دوران دفاع مقدس خدمتگزاری کردند لذا در ثبت افتخارات این دوران در ایثار و همکاری مردم باید آثار هنری شبیه به کارهای شهید آوینی خلق شود .

 

وی تاکید کرد: غربی ها در جریان بیماری کرونا شکست خوردند چون از معنویت ، خدا و اهلبیت فاصله دارند عدم مدیریت ، دوری از انسانیت، تبعیض در درمان رنگین پوست ها را در این ایام در کشورهای غربی را شاهد بودیم. 

 

امام جمعه کوهبنان در پایان خاطر نشان کرد: نهادهای حمایتی باید وارد عرصه خدمت شوند تا کمک های خاص به این قشر ارزشمند انجام شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار