فرمانده سپاه بهشهر:

الگو گیری از سیره امیرالمومنین(ع) در کمک مومنانه / رزمایش همدلی با همت مردم ادامه دارد

فرمانده سپاه بهشهر با اشاره به الگوگیری از  سیره علوی در دستگیری از نیازمندان، از تهیه و توزیع ۵ هزار ۸۰۰ بسته معیشتی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۱۲۶۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵

حسن پورقربان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) با اشاره به الگوگیری از  سیره این امام همام در دستگیری از نیازمندان، از تهیه و توزیع ۵ هزار ۸۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه خبر داد و گفت:‌این بسته‌های معیشتی علاوه بر  نیامندان شهر‌های رستم کلا، خلیل شهر و بهشهر، در مناطق محروم زاغمرز، یانه سر و نیز روستا‌های مرکزی توزیع شده است.

فرمانده سپاه بهشهر با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان افزود:در مرحله اول کمک مومنانه ۴ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳ میلیون ریال به نیازمندان تحویل شد.

به گفته پورقربان، جامعه هدف علاوه بر افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی، اقشاری هستند که در دوران کرونا دچار خسارت شدند.

فرمانده سپاه بهشهر در پایان با یادآوری اینکه اطعام دهی به نیازمندان هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌ها می‌باشد، خاطرنشان کرد:‌مردم و خیرین بهشهری جهادی پای کار آمدند و همچنان مشغول تهیه بسته‌های هستند، که ان شاء الله در سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در ایام  عیدفطر برگزار خواهد شد، سنگ تمام بگذارند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار