شهدا عامل اصلی قدرت نظام و الگوی واقعی ایثار هستند

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت:شهدا عامل اصلی قدرت نظام و الگوی واقعی ایثار هستند و هر شهیدی پرچم و علم افتخار این ملت است و نام نیک آن‌ها در تاریخ زرین این انقلاب باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۹۲۴۰۹۳۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار سید صادق حسینی، صبح امروز در مراسم هفتم شهدای رمضان سپاه بیت‌المقدس کردستان که در نمازخانه این مرکز برگزار شد با گرامی داشت یاد وخاطره تمامی شهدا و سه تن از شهدای دیواندره اظهار داشت: خون شهیدان سلیمی، نظام پور و شکری به این انقلاب بدون شک قدرت خواهد داد.

وی افزود: این سه شهید عزیز در حال دو جهاد، جهاد اکبر و جهاد مبارزه با دشمن در ماه مهمانی خدا جان عزیزشان را تقدیم این انقلاب کردند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: شهید سلیمی و یاران با وفایش زمان‌های زیادی، با شب بیداری در کوهها، دره‌ها و ارتفاعات خشن منطقه تلاش کردند تا مردم از امنیت پایدار برخوردار باشد.


وی عنوان نمود: شهید سلیمی در لشکر ۲۲، در قرارگاه شهید شهرامفر در سپاه سروآباد در مریوان نامی آشنا برای مردمان غیورکرد استان کردستان است.


سردار حسینی افزود: راه شهدا کور شدنی نیست چرا که هر قطره خونی که از شهید بر زمین ریخته شود هزاران لاله و هزاران رزمنده از آن می‌روید تا پرچم این شهدا بر قله فتح و پیروزی به اهتزاز در آید.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان نمود: دشمن می‌کوشد با اقدامات اینچنین امنیت در منطقه را بر هم بریزد و آرامش را از مردم بگیرد، اما باید گفت: دشمن کور خوانده، چرا که جوانان و رزمندگان و شهدایی همچون شهید سلیمی و همراهانش نمونه‌ای از استقامت این ملت هستند.


وی گفت: تلاش مذبوحانه ضد انقلاب راه بجایی نخواهد برد و حتما تاوان سنگینی پس خواهند داد که از کرده خود پشیمان شوند کما اینکه در یافت کردند.


سردار حسینی بیان کرد: چهار دهه است که آمریکای جنایت کار و وابستگان مزدورش و جیره بگیران آن در منطقه تلاش می‌کنند که جلوی چرخ انقلاب که با سرعت به سوی قلل افتخار در حرکت است را بگیرند، اما همین شهدا با نثار کردن خون پاکشان با اقتدار جلوی هر گونه دراز دستی را به دشمن نداده و نخواهند داد.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: شهدا هم دشمن شناس بودند و هم دشمن ستیز و شهدای عزیز پیام عزت و وابستگی و مقاومت را برای ما به ارمغان آوردند.


وی عنوان کرد:شهادت مرگی انتخاب شده است که شهدا آگاهانه به سوی آن در حرکتند.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پایان گفت: دشمن شاید جسم فیزیکی یک شهید را از ما بگیرد، اما قطعا باید بداند خون آن‌ها در رگ تک تک مردمان مسلمان کشور ما ساری و جاری است و کشور ما را قدرتمند خواهد کرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار