معاون رشد و کادر سازی بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان:

طرح ولایت با حضور بیش از 120دانشجوی بسبجی برگزار می شود

معاون رشد و کادر سازی بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان گفت: طرح ولایت کشوری یکی از بزرگترین دوره های اعتقادی، تربیتی و تشکیلاتی بسیج دانشجویی است.
کد خبر: ۹۲۴۰۸۳۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

طرح ولایت کشوری با حضور بیش از 120دانشجوی بسبجی در زاهدان برگزار می شود

حجت الاسلام و المسلمین حیدرصفت، معاونت رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی در زاهدان اظهار داشت: طرح ولایت کشوری یکی از بزرگترین دوره های اعتقادی ،تربیتی و تشکیلاتی بسیج دانشجویی کشور است که مثل سال های گذشته برگزار می شود

وی گفت: طرح ولایت کشوری مرداد ماه قرار است برگزار شود و اولویت برگزاری به صورت حضوری و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی است و اگر شرایط میسر نبود از طریق فضای مجازی و... طرح ولایت کشوری پیگیری می شود.

این مسئول بیان داشت: سهمیه استان سیستان و بلوچستان در طرح ولایت کشوری ۱۲۸ نفر می باشد که ۶۴ دانشجوی خواهر و ۶۴ دانشجوی برادر در این طرح شرکت کنند، این دوره در دو نوبت به صورت مجزا و با ظرفیت حدود ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ نفر در هر دوره برگزار می گردد.

حجت الاسلام  «حیدری صفت» ادامه داد: با توجه به سهمیه محدود، تاکنون ۲۶۰ نفر در این دوره ثبت نام کرده اند و در مرحله گزینش و مصاحبه هستیم تا بتوانیم بهترین افراد را به این دوره ۴۰ روزه بفرستیم.

وی گفت: هدف از برگزاری این دوره آن است که به لحاظ اخلاقی،تربیتی،فرهنگی و تشکیلاتی پرورش پیدا کنند و جوان مومن انقلابی برای استان باشند، سال گذشته ۴ دوره برگزار گردید که نزدیک به ۱۰ هزار نفر آموزش دیده اند و امسال با توجه به بیماری کووید_۱۹ به ۲ دوره تقلیل پیدا کرده است.

این مسئول بیان کرد: سهمیه استان سیستان و بلوچستان امسال نسبت به سال های گذشته افزایش پیدا کرده و این نشان از آن است دانشجویان استان از ظرفیت بالایی برخوردارند، 6نفر مصاحبه گر برادر و ۶ نفر مصاحبه گر خواهر، مصاحبه از ثبت نام کنندگان را انجام می دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار